ناصر آل‌محمدی صبح امروز در نشست حمل و نقل و پایانه‌های گیلان درباره لغو معافیت وسایل نقلیه عمومی برون‌شهری از دریافت صورت وضعیت و بارنامه، اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل برون‌شهری گازوییل‌سوز بر اساس کارکرد طبق صورت وضعیت و بارنامه سوخت دریافت می‌کنند
کد خبر: ۲۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 19 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، ناصر آل‌محمدی صبح امروز در نشست حمل و نقل و پایانه‌های گیلان درباره لغو معافیت وسایل نقلیه عمومی برون‌شهری از دریافت صورت وضعیت و بارنامه، اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل برون‌شهری گازوییل‌سوز بر اساس کارکرد طبق صورت وضعیت و بارنامه سوخت دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از اردیبهشت ماه امسال تخصیص سوخت بر اساس کارکرد طبق وضعیت و بارنامه خواهد بود، تصریح کرد: در بخش حمل و نقل برون شهری خودروهای سنگین و نیمه سنگین بار و مسافر گیلان که با سوخت گازوییل کار می‌کنند، مشمول طرح مذکور می‌شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان طرح مذکور را با هدف پویایی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و جلوگیری از تبعات غیرقانونی عرضه سوخت عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مالکان و رانندگان وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا و مسافر برون‌شهری با استفاده از صورت وضعیت در زمینه جابه‌جایی مسافر و بارنامه در امر کالا زمینه ثبت کارکرد خود را در سیستم آنلاین بارنامه و صورت وضعیت فراهم کنند.

آل‌محمدی سیستم آنلاین صدور بارنامه و صورت وضعیت بخش حمل و نقل جاده‌ای برون‌شهری و میزان پیمایش و عملکرد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را قابل دسترسی خواند و یادآور شد: از اردیبهشت ماه سهمیه سوخت ناوگانی که فاقد کارکرد باشد غیرفعال می‌شود.

گفتنی است، در استان گیلان 10 هزار و 160 ناوگان حمل و نقل عمومی فعالیت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار