فرماندار شیروان گفت: بانک ها موظف شده اند که 10 درصد از منابع بانکی خود را برای بنگاه های کوچک و رونق کسب و کار اختصاص دهند.
کد خبر: ۲۴۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 17 June 2016
عباسعلی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار امیدواری کرد: به منظور تولید و فعال کردن واحدهای نیمه فعال یا تعطیل شده بتوان اقداماتی انجام داد و این امر را در حوزه شهرک صنعتی بیشتر لحاظ کرد تا تولید شهرستان در راستای تکمیل زنجیره اقتصادی خصوصا بخش کشاورزی قرار گیرد.
وی با اشاره به افزایش 10 درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان شیروان در سال جاری گفت: امیدواریم با تخصیص های خوبی که صورت خواهد گرفت پروژه های نیمه تمام برای به بهره برداری رساندن در اولویت قرار گیرد تا خدمات لازم به مردم ارائه شود.
صفایی با اشاره به اعتبارات خوب سفر مقام معظم رهبری و کاروان دولت تدبیر و امید افزود: از این محل برای مناطق روستایی و محرومیت زدایی اعتبارات خوبی در حوزه آب، راه و گازرسانی اختصاص پیدا کرد که هم اکنون این پروژه ها در حال انجام است.
نماینده عالی دولت در شیروان گفت: با توجه به اینکه تعداد پروژه های زیادی از سال گذشته به میراث مانده، در جهت بهره برداری از آنان نیاز است اولویت بندی شوند که هر دستگاهی دو پروژه اولویت دار را برای تکمیل در سال 95 باید انجام دهد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار