نماينده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر، ابوموسی در جمع همکاران و فعالان ستاد تبلیغات انتخاباتی اش گزارشی از عملکردش در مدت کوتاه حضور در مجلس شورای اسلامی ارایه کرد.
کد خبر: ۲۴۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 16 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی، در این باره اظهار کرد: در این مدت کوتاه تمام تلاش خود را مصروف این کردم که فعال عمل کنم و از همان لحظه اول حضور موثر در تصمیمات مجلس داشته باشم و به لطف خدا این مهم اتفاق افتاد.
 
هاشمی تختی با اشاره به رویدادهای روزهای آغازین مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: اگر فضای آرامش بر کشور حاکم باشد می‌توان برای مردم کار کرد و به همين خاطر نمایندگان استان همسو با بسیاری از نمایندگان به دنبال این بودیم که در هیات رییسه از همه طیف‌ها، نیروهای خدمتگزار حضور داشته باشند و توانستیم در انتخاب اعضا هیات رییسه تاثیرگذار عمل کنیم.
 
این نماینده مجلس پیرامون مسائل استان هرمزگان تصریح کرد: همانگونه که در تبلیغات انتخاباتی نیز اشاره کردم، اعتقاد دارم به همدلی نیاز داریم. از قديم با دوستان نماینده تعامل خوبی داشته‌ام و اکنون نیز با همدلی تصمیم گرفتیم در کمیسیون‌های مهم مجلس حضور پیدا کنیم و با پیگیری، برنامه ریزی و حضور موثر توانستیم در کمیسیون های امنیت ملی، عمران، انرژی و صنایع عضو شویم تا بتوانیم بیشتر و موثر تر به مشکلات مردم استان رسیدگی کنیم.
 
هاشمی تختی اضافه کرد: در همین مدت کوتاه روی موضوعات مهم کار کردیم، برای مرتفع شدن هر چه زودتر مشکلات کارگران آلومینیم، به وزیر محترم تذکر کتبی دادم و در قضیه پارسیان با معاون وزیر کشور گفت‌وگو کردم و نگرانی‌های مردم را منتقل کردم که ایشان اذعان کردند به استانداری فارس تذکر داده شده است.
 
وی ادامه داد: در همین خصوص تشریح کردیم که طرح انتزاع و ابلاغیه مربوطه با مصوبه شورای عالی امنیت ملی مطابقت ندارد و ایشان نیز قول رسیدگی و پیگیری عاجل دادند. بنده به آقای امیری عرض کردم که اگر رسیدگی نشود وزیر را به مجلس خواهیم کشاند.
 
نماینده حوزه مرکز استان هرمزگان در پایان از مردم خواست که نمایندگان خود را تنها نگذارند، مشاوره و راهکار بدهند و عملکرد نمایندگان را نقد کنند تا نمایندگان به بهترین نحو بتوانند حقوق مردم را پیگیری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار