نوجواني که در پي مزاحمت سايبري مردي جوان براي خانواده اش اين فرد را به قتل تهديد کرده بود توسط پلس فتا خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۲۴۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 14 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، فرمانده انتظامي شهرستان قوچان در تشريح اين خبر، گفت: با دريافت مرجوعه قضايي مبني بر تهديد به قتل توسط يکي از کاربران شبکه هاي اجتماعي تيمي از پليس فتا اين فرماندهي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ رضا قدمگاهي افزود: در بررسي اظهارات مرد جوان که رضا نام دارد مشخص شد مدتي است كه فردي ناشناس با عكس ترسناكي كه براي پروفايل خود انتخاب كرده، در شبكه اجتماعي تلگرام ضمن فحاشي من را تهديد به قتل مي كند.
وي ادامه داد: کارشناسان پليس فتا پس از يک سري تحقيقات فني در فضاي سايبر متهم که نوجواني بود را در يکي از نقاط حاشيه شهر قوچان شناسايي و به پليس فتا احضار کردند.
سرهنگ قدمگاهي تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابي اعلام کرد گوشي هوشمند مادرم را براي تنظيمات داخلي گرفتم و متوجه شدم فردي مزاحم وي شده است و با توجه به تعصبي كه داشتم غيرتم اجازه نداد و تصميم به تلافي گرفتم و با خطي ديگر با مزاحمت مکرر او را تهديد به قتل کردم.
وي با اشاره به معرفي متهم و شاکي به دادسرا خاطر نشان کرد: هرگونه تهديد و ارعاب در فضاي سايبري مشمول قانون جرايم رايانه اي بوده و قانون گذار برابر جرم صورت گرفته مجازات نقدي و حبس پيش بيني کرده است.

منبع: پايگاه اطلاع رساني پليس فتا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار