فرمانده انتظامی بدره با اشاره به تشدید فعالیت های پلیس در راستای قرارگاه جهادی مقابله با سرقت از کاهش 40 درصدی وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 12 June 2016

فرمانده انتظامی بدره با اشاره به تشدید فعالیت های پلیس در راستای قرارگاه جهادی مقابله با سرقت از کاهش 40 درصدی وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محمد محمدی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 طرح و عملیات پلیسی به صورت هفتگی و ماهیانه برای مقابله و برخورد با سارقان در سطح شهرستان بدره انجام گرفته است.

وی ادامه داد: با راه اندازی قرارگاه جهادی مقابله با سرقت و استمرار اقدامات این قرارگاه در سال 95 فعالیت گشت های پلیس و کنترل سارقان سابقه دار نیز تشدید شده است.

فرمانده انتظامی بدره تاکید کرد: در کنار اقدامات عملیاتی پلیس و برخورد با سارقان، فعالیت های فرهنگی و آموزشی در حوزه پیشگیری از جرم سرقت در سطح شهرستان انجام گرفته که نتایح قابل توجهی نیز به همراه داشته است.

محمدی کاهش 40 درصدی وقوع سرقت را از نتایج اقدامات عملیاتی و آموزشی پلیس بدره در این زمینه عنوان کرد و یادآور شد: با وجود اینکه سرقت های انجام شده در سطح شهرستان بیشتر خرد و از بار ریالی ناچیزی برخوردار است، ولی همین تعداد کم نیز می تواند در احساس امنیت شهرستان تاثیر گزار باشد.

وی اضافه کرد: پلیس مصمم است با تمام توان و تجهیزات در جهت مقابله با سرقت و دستگیری سارقان گام بردارد ولی برای رسیدن به این هدف نیازمند توجه خانوادها به مقوله پیشگیری هستیم.

** سارق سیم برق در ایلام دستگیر شد
فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری یک سارق سیم برق و اعتراف وی به شش فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فردین پیری اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت های سیم برق، ماموران تجسس با بکارگیری منابع و مخبرین یکی از سارقان سابقه دار را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه به بزه ارتکابی خود معترف و به شش فقره سرقت دیگر اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ضمن قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی در پیشگیری از وقوع و کشف جرم، در خصوص پیشگیری از وقوع چنین سرقت‌هایی به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه مراتب را در سریع‌ترین زمان از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار