حسین ثابت قدم وحید در جلسه شورای موسیقی این اداره کل با بیان اینکه همواره باید به موسیقی بومی و محلی توجه شود، اظهار داشت: برای ایجاد نشاط در بین مردم و حفظ فرهنگ عامیانه و فولکلور نیازمند موسیقی هستیم.
کد خبر: ۲۴۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 11 June 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین ثابت قدم وحید در جلسه شورای موسیقی این اداره کل با بیان اینکه همواره باید به موسیقی بومی و محلی توجه شود، اظهار داشت: برای ایجاد نشاط در بین مردم و حفظ فرهنگ عامیانه و فولکلور نیازمند موسیقی هستیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه موسیقی ظرفیت های بسیار خوبی دارد تا اقتصاد هنرمندان را تقویت کند، اظهار کرد: امید است بتوانیم استان خراسان شمالی را به قطب موسیقی مقامی تبدیل کنیم.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان هم در ادامه این جلسه افزود: توجه به موسیقی بومی و محلی به تقویت این هنر در استان کمک می کند.

محمد تقی آریان حمایت از هنرمندان  و توجه به موسیقی بومی و محلی منطقه، ساماندهی گروه های موسیقی و برگزاری برنامه های موسیقی توسط هنرمندان استان برای عموم از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به شمار می رود.

در ادامه این جلسه اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه موسیقی پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار