خبر تکمیلی
مدیرکل بحران استانداری ایلام در مصاحبه تلفنی با خبرنگار تابناک گفت:آتش سوزی در حاشیه ی سد ایلام و دره ی ارغوان مهار شده و کار اطفاء کنده های سوخته ادامه دارد.
کد خبر: ۲۴۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 10 June 2016
مدیرکل بحران استانداری ایلام در مصاحبه تلفنی با خبرنگار تابناک گفت:آتش سوزی در حاشیه ی سد ایلام و دره ی ارغوان مهار شده و کار اطفاء  کنده های سوخته ادامه دارد.
کرمی ادامه داد: متاسفانه آتش سوزی در جنگلهای کبیر کوه هنوز ادامه دارد.
وی گفت:کلیه دستگاه های خدمت رسان شهرستانهای آبدانان و بدره و دره شهر و بسيج  و سپاه در محل حضور داشته و برای مهار آتش تلاش میکنند.
کرمی ضمن استمداد از مردم ایلام تصریح کرد:آتش باید در همان ساعات اولیه مهار شود و از پیشروی آن جلوگیری کرد.به همین منظور دست یاری به سوی همه مردم ایلام دراز می کنیم.
مدیرکل ستاد بهران استانداری ایلام اضافه کرد:با توجه به ماه رمضان و روزه بودن عوامل مهار آتش بسیار سخت است.ولی با این وجود هنه امکانات دولتی و مردمی و لشکری برای این مهم بسیج شده اند.
کرمی نقش رسانه ها در را در آگاهی بخشی به جامعه مهم دانست و گفت:مطبوعات ما و رسانه های مکتوب و الکترونیکی و فضای مجازی باید خطر آتش سوزی جنگلها را گوشزد کرده و از مردم بخواهند حتی الامکان از روشن کردن آتش در جنگلها خود داری نمایند.
سال گذشته بالغ بر 1800 هکتار از جنگلها و مراتع استان ایلام در آتش سوخت و خسارات میلیاردی را به استان وارد آورد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار