طرح ساماندهی تاسیسات پارک سنگی شهر ایلام و ایجاد زیر ساخت های جدید برای استفاده شهروندان از این پارک آغاز شد.
کد خبر: ۲۴۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 10 June 2016
طرح ساماندهی تاسیسات پارک سنگی شهر ایلام و ایجاد زیر ساخت های جدید برای استفاده شهروندان از این پارک آغاز شد.


به گزارش تابناک ایلام
؛پس از پیشرفت مناسب پروژه باسازی و نوسازی پارک سنگی آزادی، ساماندهی تاسیسات و ایجاد زیرساخت های جدید جهت استفاده شهروندان در این پارک در دستور کار قرار گرفت.

یزدان قبادیان شهردار ایلام گفت: با وجود محدودیت مالی، این طرح عمرانی - خدماتی از محل اعتبارات داخلی شهرداری و با تلاش شبانه روزی پرسنل در دست اقدام است و بزودی با امکانات کامل و جدید میزبان شهروندان خواهد بود.

** عملیات روکش آسفالت بلوار جنوبی امام خمینی (ره) ایلام
عملیات روکش آسفالت بلوار جنوبی حضرت امام (ره) از چهار راه مقاومت تا میدان امام حسین (ع) آغاز شد.

قرار است در فاز اول این طرح عمرانی - خدماتی شهرداری ایلام از چهار راه مقاومت تا تقاطع شهید رضایی نژاد به میزان 22 هزار و 400 مترمربع روکش آسفالت انجام شود.

برای این میزان آسفالت پنج میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

فاز دوم این طرح عمرانی نیز از تقاطع شهید رضایی نژاد تا میدان امام حسین (ع) بزودی عملیاتی خواهد شد البته تاخیر در اجرای این مرحله از کار بخاطر انچام حفاری های لازم توسط شرکت های حفار است.

این شرکت ها باید در مدت پنج روز نسبت به انجام حفاری و کارهای عمرانی خود در این مسیر اقدام کنند در غیر این صورت بعد از روکش آسفالت تا مدت سه سال اجازه حفاری از سوی شهرداری ایلام برای هیچ سازمانی صادر نخواهد شد.

اعتبار فاز اول و دوم این طرح عمرانی - خدماتی 11 میلیارد و 900 میلیون ریال است که با استفاده از آن می توان 47 هزار و 600 متر مربع از بلوار امام خمینی (ره) را روکش آسفالت کرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار