مدیر کمیته امداد امام خمینی اقلید از کمک 450 میلیون ریالی خیران در راستای تأمین و تعمیر مسکن مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲ 02 February 2015
محمدحسین امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید اظهار داشت: تأمین نیازهای مددجویان با حفظ شأن و کرامت آنان از اهداف مهم کمیته امداد امام خمینی این شهرستان بوده و تأمین مسکن مددجویان از اولویت‌های این نهاد است.
وی با اشاره به تأثیر مسکن در امور اقتصادی و اجتماعی خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد عنوان کرد: رفع نیاز و تأمین مسکن مددجویان موجب خودکفایی بسیاری از خانوارهای نیازمند می‌شود.
مدیر کمیته امداد اقلید به عملکرد این نهاد در احداث، خرید و تعمیرات کلی و جانبی مسکن مددجویان این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: طی سال‌های پیشین 313 مورد مساعدت خرید و احداث مسکن مددجویی و یک‌هزار و 933 مورد تعمیرات منازل و 651 مورد احداث فضاهای جانبی در راستای رفع نیاز مسکن مددجویان توسط کمیته امداد این شهرستان انجام شد.
امیدی عنوان داشت: کمیته امداد اقلید در سال جاری در احداث و خرید مسکن مددجویی با اعتبار 200 میلیون ریالی و تعمیرات مسکن با اعتباری بالغ‌بر 540 میلیون ریال خدمت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار