برخورد پليس با مظاهر علنی روزه خواری
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از جديت در برخورد قانوني با هرگونه روزه خواري علني خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 09 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،سرهنگ "علي کرم بازيان" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : پليس شهرستان گچساران به صورت جدي با هرگونه روزه خواري علني در سطح شهر برخورد قانوني مي كند و از كساني كه به دلايلي قادر به گرفتن روزه نيستند مي خواهد از انجام روزه خواري علني پرهيز كرده و حرمت اين ماه را حفظ كنند.
اين مقام انتظامي در شهرستان گچساران ادامه داد : روزه خواري در ملاء عام از نظر شرعي حرام و با متخلفين بر طبق قوانين اسلامي برخورد ميشود ، بديهي است معذوراتي مانند بيماري و مسافرت مجوز روزه خواري در انظار عمومي نمي باشد.
سرهنگ"بازيان" خطاب به رانندگان وسايط نقليه عنوان کرد : از همه عزيزان هموطن مخصوصا رانندگان وسايط نقليه عمومي و خصوصي انتظار مي رود از تظاهر به روزه خواري ،استعمال دخانيات و ايجاد آلودگي صوتي پرهيز نمايند.
اين مقام انتظامي افزود: اعزام گشت هاي ويژه ماه مبارک و تهيه و توزيع اطلاعيه در خصوص رعايت شئونات اسلامي و شرعي و تشديد کنترل جرائم در اين ايام به منظور ايجاد فضاي امن براي انجام عبادت مردم از جمله اقداماتي است که در دستور کار انتظامي اين شهرستان قرار خواهد داشت.
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران گفت: نيروي انتظامي تمام تلاش خود را جهت تسهيل ترافيک و عبور مرور و سالم سازي فضاي عمومي در شان اين ماه مبارك به کار خواهد بست و انتظار دارد مردم عزيز ضمن همکاري و همياري، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طريق تلفن 110،پليس را در جريان قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار