معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال در قالب طرح "همای رحمت"، بیش از چهار هزار سبد غذایی به ارزش هر کدام یک میلیون ریال در بین خانواده های نیازمندان این استان توزیع می کند.
کد خبر: ۲۴۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 07 June 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی هلال احمر فارس: حسین رضایی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر استان فارس همچون سال های گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب طرح "همای رحمت" با بهره مندی از همت والا و دستان توانای خیران و نیکوکاران، به دستگیری از محرومان و اقشار کم برخوردار می پردازد.

وی افزود: طرح همای رحمت در استان فارس با دو رویکرد گستراندن سفره های مهربانی (آیین افطار) و توزیع سبدهای غذایی بین اقشار محروم جامعه اجرا می شود و در این طرح، نیازمندان و بیماران سخت درمان، زنان سرپرست خانوار، یتیمان، روستاییان دور افتاده و همچنین معلولان، سالمندان و از کارافتادگان زیر پوشش قرار می گیرند.

رضایی، با بیان اینکه طرح همای رحمت اقدام شایسته هلال احمر در حوزه امور اجتماعی است، افزود: سبدهای غذایی طرح همای رحمت شامل برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، قند و چای و حبوبات است و علاوه بر آن، سفره های مهربانی با هدف اطعام نیازمندان روزه دار در طول ماه مبارک رمضان گسترده می شود.

وی اضافه کرد: کمک به خانواده های بی بضاعت شامل خانواده های بی سرپرست یا بدسرپرست، خانواده های زندانیان و سالخوردگان در طول ماه مبارک رمضان در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار