معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی های انجام گرفته همایش‌های دوره‌ای فرمانداران استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 03 June 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشگین‌شهر، طاهر شریفی ظهر امروز در جریان بازدید از طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به صلاحدید استاندار اردبیل و طی بررسی‌های انجام شده قرار است همایش‌ فرمانداران استان اردبیل از سبک سنتی خارج و به جای برگزاری در مرکز اردبیل و محل استانداری اردبیل به صورت دوره‌ای در سطح شهرستان‌های استان با حضور فرمانداران 10 شهرستان استان برگزار شود.

وی تصریح کرد: همایش فرمانداران در شهرستان مشگین‌شهر با حضور 10 فرماندار از شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، بیله‌سوار، پارس‌آباد، خلخال، سرعین، کوثر، گرمی، نمین با حضور مدیرکل گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل و نیز مدیرکل امور سیاسی استاندار اردبیل در مشگین‌شهر برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل افزود: هدف از برگزاری همایش فرمانداران در سطح‌ شهرستان‌های استان اردبیل بررسی مشکلات شهرستان‌ها و بحث و بررسی راه حل‌ها براساس اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

شریفی بیان کرد: در این همایش مشکلات شهرستان‌ها از سوی فرمانداران مطرح و بررسی‌ها حول محور مسائل مطرح شده انجام شد که در راستای اقتصاد مقاومتی به این مشکلات پرداخته می‌شود.

وی برگزاری همایش فرمانداران را در سطح شهرستان‌های استان حرکت مثبتی خواند و گفت: در این صورت علاوه بر دیدن جذابیت‌‌های گردشگری شهرستان‌ها با نقاط ضعف و قوت منطقه آشنا شده و از نزدیک مشکلات را لمس و نسبت به مرتفع ساختن آنها گام‌های سازنده‌ای برداشته می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل اظهار کرد: در این همایش به همراه فرمانداران از پروژه‌های شاخص شهرستان‌ها نیز بازدید به عمل می‌آید و در شهرستان مشگین‌شهر بازدید از طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه علاوه بر جذابیت‌های منحصربه‌ فرد پل معلق، سبب مباهات فرمانداران به لحاظ سازه فنی و مهندسی شد چراکه از دانش بومی در ساخت این پل استفاده شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار