کد خبر: ۲۳۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 02 June 2016
مشاور وزیر صنعت و مسؤل پیگیری مصوبات استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال ۹۵ و از محل طرح ستاد اقتصاد مقاومتی ۱۰ طرح مهم صنعتی در کهگیلویه‌وبویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، بهروز ریاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید در هر استان 10 طرح مهم از محل طرح ستاد اقتصاد مقاومتی تا پایان سال 95 باید به بهره‌برداری برسد اظهار داشت: این طرح‌ها در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز مشخص شده و فرآیند کار در حال انجام است.

وی افزود: تلاش می‌شود تعداد واحدهای تولیدی به چرخه تولید برگشته در دولت تدبیر و امید از 13 هزار و 500 به بیش از 20 هزار واحد تا پایان سال 95 برسد.

مشاور وزیر صنعت و مسؤل پیگیری مصوبات استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت میزان صادرات کشور در سال 94 را افزون بر 32 میلیارد دلار عنوان و تصریح کرد: پیش بینی و هدف‌گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت رساندن میزان صادرات کشور به 50 میلیارد دلار در سال 95 است.

ریاحی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم مانند آب، برق و گاز در 13 شهرک و ناحیه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فراهم است ابراز کرد: این شهرک‌ها از شهرک‌های خوب کشور بوده و قیمت زمین در این شهرک‌ها 46 هزار تومان است که در سال جدید افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهد داشت.

وی با تأکید بر فراهم آوردن بسترهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در این استان گفت: باید جواز تأسیس یک روزه صادر و زمین 7 روزه به سرمایه‌گذار واگذار شود و به هیچ وجه معطلی و خللی در کار سرمایه‌گذار ایجاد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار