رئیس هیئت قایقرانی استان فارس گفت: استان فارس در سال ۹۴ میزبان مسابقات قهرمانی قایقرانی در رشته کانوپولو بانوان کشور است.
کد خبر: ۲۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 16 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،غلامحسین جمشید اظهار داشت: هیئت قایقرانی استان فارس در سال جدید درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی قایقرانی در رشته کانوپولو بانوان کشور را به فدراسیون داده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات رفتینگ کشوری انتخابی تیم ملی در چهارمحال بختیاری افزود: این مسابقات اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و ورزشکاران استان فارس نیز در آن حضور دارند.

رئیس هیئت قایقرانی استان فارس از برگزاری مسابقه استانی قایقرانی اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس تقویم ورزشی فدراسیون ورزشکاران فارس در دیگر مسابقات مثل آب‌های آزاد، کانوپولو، روئینگ و ... شرکت می‌کنند.

وی از برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری درجه 2 و 3 در استان خبر داد و عنوان کرد: در سال جدید کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های 12 تئوری دو دوره درجه 2 و 3 در استان فارس برگزار می‌شود.

جمشید با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی همگانی و قهرمانی در پارک آبی فروزان، استخر انقلاب و پارک آزادی شیراز بیان کرد: علاوه بر شیراز شهرستان جهرم، مرودشت و صفاشهر سه شهرستان فعال در رشته قایقرانی هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران به دلیل خشکسالی و کمبود فضای آموزشی در سد دورودزن و دریاچه‌های کوچک با تکنیک‌های جدید علمی تمرین می‌کنند گفت: بیشتر فضاهای آموزشی ما مثل دریاچه بختگان، دریاچه پریشان و غیره در حال حاضر خشک‌شده و رشته قایقرانی در استان فارس با کمبود فضای ورزشی روبه‌رو است.

رئیس هیئت قایقرانی استان فارس با بیان اینکه تجهیزات ورزشی رشته قایقرانی‌ گران است تصریح کرد: هیئت قایقرانی استان با جذب اسپانسر و بخش خصوصی در پی رفع کمبودهای این رشته ورزشی است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار