کد خبر: ۲۳۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 01 June 2016
فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد: 48 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان های آمل، جویبار و سوادکوه شمالی کشف شده است که 41 کیلوگرم تریاک به طرز ماهرانه ای در کیسه های پیاز جاسازی شده بود.

به گزارش تابناک مازندران، پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران با انتشار خبری از  کشف یک کیلوگرم هروئین در شهرستان "آمل" ، کشف 41 کیلو گرم تریاک در شهرستان "جویبار " و کشف 6 کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو در شهرستان" سوادکوه شمالی" خبرداد.

براساس این خبر فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از  شناسایی و دستگیری دو سوداگران مرگ و کشف یک کیلوگرم هروئین خبر داد.

ولی الله گنجیان مقدم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل در راستای برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و در پی اقدامات تعاملی با پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از شهرستان های همجوار موفق به شناسایی دو توزیع كننده مواد مخدر در سطح استان شدند.

وی ادامه داد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان به هویت های "ذ – ر" و "م – ن" را دستگیر کردند. گنجیان افزود: ماموران در بازرسی از منزل و خودروی متهمان یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

 به گزارش ایسنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از شناسائی و انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان جویبار خبر داد.

علیرضا ثقفی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به صورت باندی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.  وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی،سردسته باند مواد مخدر را به همراه دو همدستش شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران تاکید کرد: ماموران پس از شناسایی و دستگیری سه متهم به موادمخدر  که با استفاده از یک دستگاه خودرو  مواد مخدر را از استان های جنوبی کشور وارد استان می کردند، با هماهنگی قضایی در عملیایت ضربتی این خودرو را متوقف کردند.

ثقفی خاطر نشان کرد:ماموران در بازرسی از این خودور موفق شدند، کیسه های پیاز حاوی 41 کیلو تریاک را که بطرز ماهرانه در صندوق عقب خودرو سواری پراید جاسازی شده بود را کشف کردند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، از کشف شش کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پراید خبر داد.

شهرام دمساز افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت فردی در امر توزیع موادمخدر در حومه یکی از روستای این شهرستان با خبر شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات دو متهم به قاچاق موادمخدر به نام های"محمود – خ" و"صفر- ک" اهل یکی از استان های همجوار را که با یک دستگاه خودرو سواری پراید در امر حمل و جابجایی موادمخدر فعالیت داشته اند، شناسایی کردند.

دمساز خاطر نشان کرد: ماموران با هماعنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این خودرو را حین تردد در یکی از محورها متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، شش کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه در زیر صندلی جلو جاسازی شده بود، کشف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار