کد خبر: ۲۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 16 April 2015
مزار مادران شهیدان کشوری با حضور بانوان استان در هفته زن عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران امروز در مراسم عطرافشانی مزار مادر شهیدان کشوری با اشاره به عطر افشانی مزار مادر شهیدان کشوری امروز در شهرستان سیمرغ اظهار داشت: مادران به عنوان تربیت کنندگان فرزندان خود نقش اساسی را در خانواده دارند و مادران شهدا با تربیت فرزندان خود و اعزام آن‌ها به جبهه‌های حق علیه باطل در خلق جلوه‌های ایثار نقش تعیین کننده ای داشته اند.

مریم جمشیدی افزود: امروز جمعی از بانوان فرهنگی و بانوان شاغل ادارات به منظور تجلیل از مقام شامخ این مادر بزرگوار به مناسبت هفته زن بر مزار این بانوی ایثارگر حاضر شده و ادای احترام کردند.

وی با تاکید بر توجه همه بانوان و زنان به نقش ارزنده مادری در خانواده، بروز آسیب‌های خانوادگی و گسسته شدن پیوندهای خانوادگی را در نتیجه کم توجهی به کانون گرم خانواده و کمرنگ شدن مهر و عاطفه در خانواده ها دانست.

جمشیدی، بر همراهی بیشتر مادران با فرزندان و به ویژه دختران جوان و ایجاد فضای محبت آمیز در خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: مادران شهدا با فراهم کردن عاطفه مورد نیاز فرزندان در خانواده، موفق به تربیت فرزندانی شدند که حماسه‌های بی نظیری را خلق کردند.

وی افزود: امروز عطر افشانی مزار این بانوی شریف تجلیل از خدمات ارزنده مادران و تاکید کردن بر نقش سازنده آنان در خانواده و تربیت نسل آینده است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار