تابناک: همزمان با سفر استانی دولت تدبیر وامید به اصفهان، انتقال آب زاینده رود به نطنز و بادرود، مهمترین خواسته مردم این خطه است.
کد خبر: ۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 02 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس شورای شهرستان نطنز درآستانه حضور کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان گفت: عمده ترین خواسته و مطالبه مردم انتقال آب زاینده رود به شهرهای نطنز و بادرود است .

'غلامرضا علیرحیمی' روز دوشنبه به ایرنا گفت: متاسفانه در چند سال گذشته تاکنون اقدام مناسبی در جهت این مهم و مطالبه بحق مردم در دولت قبل صورت نگرفته است.

وی رسیدگی به وضعیت نامناسب محورهای مواصلاتی نطنز – اصفهان و باند دوم محور ترانزیت بادرود – کاشان را از دیگر مشکلاتی دانست که دامنگیر مردم و مسافران شده است.

علیرحیمی گفت: تخریب معادن و محیط زیست توسط برخی افراد سودجو، توسعه گردشگری شهرستان، اصلاح طرح هادی روستاها، تخریب زیست محیطی را از جمله مشکلاتی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین رئیس شورای شهر بادرود نیز مطالبات مردم از دولت تدبیر و امید را تامین پزشک متخصص، تسریع در دو بانده کردن محور بادرود – کاشان، ایجاد دانشگاه پیام نور برغم مصوبه دولت قبل، حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و تامین زیرساخت های گردشگری دانست.

'عیسی باغبانیان' در ادامه اختصاص ردیف ملی برای طرح جامع آستان مقدس آقاعلی عباس (ع)، تکمیل و بهسازی راههای روستایی نیمه تمام، ایجاد شبکه فاضلاب شهرهای بادرود و خالدآباد، توسعه زیرساخت های کشاورزی، بازسازی مدارس، استقرار صنایع تبدیلی و تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال جوانان، دو خطه کردن راه آهن بادرود – کاشان – قم را از مهمترین مطالبات و خواسته های مردم این منطقه دانست.

'سید ابوالفضل رضوی' معاون توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به عنوان نماینده کاروان تدبیر و امید با حضور در شهرستان نطنز از نزدیک مشکلات مردم این خطه را جمع بندی و به هیات دولت گزارش می کند.

استان اصفهان سیزدهمین مقصد سفر استانی کاروان تدبیر و امید در هفته جاری است.

شهرستان نطنز در شمال اصفهان واقع است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار