رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ازافزایش 20 درصدی تخصیص اعتبارات به این استان خبرداد.
کد خبر: ۲۳۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 26 May 2016
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ایلام ازافزایش20 درصدی تخصیص اعتبارات به این استان خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛ اسکندر صیدایی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام گفت: در بخش اعتبارهای هزینه ای سال گذشته یک هزار و 320 میلیارد به استان اختصاص یافت که امسال با 20 درصد افزایش به یک هزار و 550 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان نیز با 28 درصد افزایش از یک هزار و 10 میلیارد ریال در سال گذشته به یک هزار و 300 میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.

صیدایی ادامه داد: اعتبارهای تعادل و توازن منطقه ای استان ایلام نیز در سال جاری 37 درصد افزایش یافته و از یک هزار و 40 میلیارد ریال به یک هزار و 430 میلیارد ریال رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: قانون بودجه سال 95 توسط رئیس جمهور به سازمان مدیریت و سپس به استانها ابلاغ شده و ضوابط اجرایی آن نیز تا 10 روز آینده به استانها ابلاغ می شود.

صیدایی تاکید کرد: پس از ابلاغ ضوابط اجرایی بودجه 95 راهکارها، سیاست ها و جهت گیری های بودجه در استان مشخص خواهد شد.

وی یادآور شد: بر اساس قانون به دولت اجازه داده شده است تا 10 درصد اعتبارهای هزینه ای و پنج درصد اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه ای برای تسریع در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی هزینه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و 530 میلیارد ریال درآمد در این استان وصول شد، گفت: در قانون بودجه 94 برای این استان پیش بینی وصول یک هزار و 490 میلیارد ریال درآمد شده بود.

صیدایی با بیان اینکه در قانون بودجه 95 پیش بینی وصول درآمدهای این استان با 22.9 درصد افزایش به یک هزار و 830 میلیارد ریال رسیده است، افزود: سال گذشته در این استان مازاد وصول درآمد داشتیم که پایان سال گذشته درصدی از آن به استان اختصاص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: تمامی دستگاه ها موظف هستند گزارش فعالیت ها و برنامه های خود در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به سطوح ملی گزارش دهند.

صیدایی اظهار کرد: در این استان به طور ویژه تمرکز بر روی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و در این راستا هفته گذشته نخستین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار ایلام برگزار شد.

وی گفت: تمامی دست اندرکاران حوزه برنامه ریزی کشور فضای سال 95 را روشن و امیدوار کننده می دانند و امیدواریم اثرهای بهبود فضای توسعه ای کشور بر روی زندگی مردم تاثیرگذار باشد.
شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام با دستور کار ویژه تعیین و اصلاح حریم شهر ایلام برگزار شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار