290 اثر سینمایی ایرانی در هجدهمین بازار فیلم تهران به خریداران و پخش کنندگان بین المللی ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰ 15 April 2015
به گزارش ایرنا، براساس برنامه ریزی های انجام شده و همزمان با استقلال بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر از بخش ملی جشنواره، یک پایگاه مرکزی و اتاق های بازبینی فیلم برای خریداران حاضر در هجدهمین بازار فیلم تهران در نظر گرفته شده است که 290 اثر یاد شده از روی این سرورها برای خریداران به نمایش در می آید. 

ایجاد پایگاه و اتاق های نمایش فیلم در بخش بازار، این امکان را به خریداران می دهد تا به راحتی فیلم های مورد نظر را انتخاب کنند و سپس در محوطه اصلی بازار و در غرفه های تعبیه شده، به رایزنی با صاحبان آثار بپردازند.

290 اثری که برای خریداران در هجدهمین بازار فیلم تهران عرضه می شود، از جمله تولیدات سینمای ایران از سال 2012 تاکنون است که فیلم های بلند، کوتاه و مستند را شامل می شود. 

بخش بین الملل سی وسومین جشنواره فیلم فجر 5 تا 12 اردیبهشت ماه امسال در تهران برگزار می شود.



**کارگردان مشهور لهستانی در جشنواره فیلم فجر

کریستوف زانوسی مولف، کارگردان، تهیه کننده و فیلم نامه نویس مشهور لهستانی در ایام برگزاری بخش بین الملل جشنواره، با حضور در ایران چند کارگاه تخصصی سینمایی برای علاقه مندان برگزار می کند.

کارگردان فیلم جنایت در کاتمونت در چهارمین روز از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به همراه علاقه مندان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح به تماشای فیلم ساختار کریستال می نشیند. 

وی همچنین از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه کارگاهی تخصصی با عنوان اصول کار با هنرپیشه، چگونگی تنظیم میزانسن میان دوربین و هنرپیشه را برپا خواهد کرد.

این کارگردان لهستانی در ادامه و از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه درباره سیر تحول درام پردازی از دهه ۶۰ میلادی تا امروز در کارگاهی تخصصی سخن می گوید. زانوسی پس از آن نیز از ساعت ۱۶ و ۴۵ تا ۱۷ و ۴۵ دقیقه به پرسش علاقه مندان پاسخ خواهد داد. 

مجموعه کارگاه های تخصصی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، همزمان با برپایی این رویداد سینمایی با حضور جمعی از بزرگان سینمای ایران و جهان برپا خواهد شد.

این کارگاه ها از ۶ تا ۱۱ اردیبهشت، همزمان با سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر برپا می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار