رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: رشته بوکس بانوان با تائید فدراسیون بوکس کشور به‌زودی در همدان راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 22 May 2016

رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: رشته بوکس بانوان با تائید فدراسیون بوکس کشور به‌زودی در همدان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش مهر،داوود دوامی با اشاره به برنامه ریزی برای راه‌اندازی رشته بوکس بانوان در همدان اظهار داشت: هفته آینده برای دریافت مجوز راه‌اندازی رشته بوکس در بخش بانوان به فدراسیون خواهیم رفت تا مجوز برگزاری کلاس‌های بوکس بانوان را در همدان دریافت کنیم.

وی افزود: خوشبختانه درزمینهٔ مربی بوکس بانوان در همدان مشکلی وجود ندارد و دو نفر از بانوان همدان دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشته‌اند و برای راه‌اندازی کلاس‌ها در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس هیئت بوکس استان همدان با اشاره به آغاز اردوی آمادگی بوکسورهای همدانی برای اعزام به مسابقات کشوری گفت: از روز گذشته این اردو آغاز شده تا نفرات خوبی را به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

دوامی عنوان کرد: اواخر تیرماه مسابقات کشوری نوجوانان به میزبانی قروه کردستان برگزار می‌شود و با حداکثر توان در این مسابقات شرکت می کنیم.

وی بابیان اینکه رشته بوکس از رشته‌های بسیار پرطرفدار در جامعه است، بیان کرد: تعداد مکان‌های آموزش بوکس در شهر همدان از ۳ به ۱۲ مکان افزایش پیداکرده است.

رئیس هیئت بوکس استان همدان یادآور شد: برای اولین بار در تاریخ بوکس همدان یک سانس در کوی خضر، یک سانس در دیزج، دو سانس در شهرک مدنی شامل یکی در استخر کوثر و دیگری در استخر کارگران این شهرک، دو سانس در کانون بسیج، دو سانس در سالن فردوسی و یک سانس نیز در دانشگاه بوعلی سینا همدان فعال‌شده است.

دوامی بابیان اینکه به دنبال آینده سازی برای رشته بوکس در استان همدان هستیم، گفت: تمرکز بر روی رده‌های سنی پایه گذاشته‌شده و با مربیان توانمندی که در این رشته در استان همدان وجود دارد برای سالیان سال قهرمانانی برای همدان می سازیم.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین مبحث در ورزش بحث استعدادیابی بوده که موجب پشتوانه سازی و داشتن آینده‌ای روشن می‌شود که به‌طورقطع با تمرکز بر روی استعدادیابی بوکس در همدان آینده این رشته تأمین خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار