در دانشگاه خوراسگان/
تابناک: معاون پژوهش دانشگاه آزاد واحد خوراسگان اصفهان گفت: همایش ملی مدیریت جهادی از تئوری تا عمل، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ 02 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، پیام نجفی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و در ادامه سلسله همایش‌های به سوی تمدن نوین اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان با همکاری سازمان بسیج اساتید استان و استانداری اصفهان، همایش ملی مدیریت جهادی از تئوری تا عمل را در تاریخ‌های 4 و 5 اسفند‌ماه امسال برگزار می‌کند.

وی افزود: مخاطبان این همایش اعضای هیئت علمی، استادان دانشگاه‌‏ها، دانشجویان، محققان، پژوهشگران و کارمندان سازمان‏های دولتی و خصوصی علاقه‌مند به موضوع مدیریت جهادی هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان بیان کرد: محور‌های این همایش 13 محور مدیریت جهادی آموزه‌های دینی قرآن و سیره اهل‌بیت(ع)، مدیریت جهادی، مهدویت و تمدن‌سازی نوین اسلامی، مدیریت جهادی، از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(دام ظله)، مدیریت جهادی، الگوی ایرانی‌اسلامی پیشرفت، مدیریت جهادی است.

وی همچنین تصریح کرد: از دیگر محورهای همایش دفاع مقدس و فرهنگ جهادی، مدیریت جهادی، مدل بسیج به‌عنوان نماد مدیریت جهادی، مدیریت جهادی، مدیریت سرمایه انسانی و رفتار سازمانی، مدیریت جهادی، ابعاد، مؤلفه‌ها و راهکارهای عملی، مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی، آسیب‌ها و چالش‌های دنیای امروز، مدیریت جهادی، مطالعه تطبیقی با سایر رویکردها، مدیریت جهادی، نظم نوین جهانی و مدیریت جهادی، ابعاد ملی و بین‌المللی است.

نجفی گفت: ما ملتی آرمان‏گرا بوده که در طول تاریخ خود، تمدن‏‌های بزرگی را ایجاد کرده‌‏ و داعیه برپایی تمدن بزرگ و نوین اسلامی را داریم.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که بارها رهبر معظم انقلاب تأکید فرموده‌اند، برای دستیابی به آرمان‏های بزرگ، نیاز به شیوه‌ها، روش‏ها و اقدامات خلاقانه و مجادهانه است و مدیریت جهادی از زمره ایده‌های بزرگی بوده که نیازمند مجاهدت صاحب‏نظران و متخصصان و تلاش متعهدانه آن‌ها در تبیین چیستی و چگونگی این نوع مدیریت از طریق تحقیق و پژوهش است.

وی شرکت با این توضیح که حضور علاقه‌مندان به این رشته در این همایش رایگان بوده و هیچ‌گونه وجهی از شرکت‌کنندگان دریافت نمی‌شود، اظهار داشت: همایش مدیریت جهادی گوشه‌ای از این جهاد بزرگ است بوده که موفقیت آن به مشارکت محققان و تلاش‏گران عرصه علم و دانش نیاز دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان افزود: تا این تاریخ بالغ بر 73 مقاله به دبیرخانه همایش واصل شده که پس از داوری و پذیرش مقالات به 2 صورت شفاهی و پوستر ارائه شده و برای تمامی شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه‌ معتبر صادر، و مقالات برگزیده در نشریات علمی ـ پژوهشی داخلی چاپ می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های همایش شامل سخنرانی استادان خبره و معروف در زمینه مدیریت جهادی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و عملی و معرفی پژوهشگر برتر بوده و برای علاقه‌مندانی که از راه دور در این همایش شرکت می‌کنند، اسکان در نظر گرفته شده است.

زمان برگزاری همایش ملی مدیریت جهادی از تئوری تا عمل، 4 و 5 اسفندماه 1393 و مهلت ارسال مقالات 15 بهمن‌ماه 1393 بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای همایش به نشانی: www.Jahadiconf.khuisf.ac.ir مراجعه فرمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار