بخشدار مرکزی چرداول ازصرف اعتباری بالغ بر 30میلیاردریال جهت اجرایی شدن پنج مرحله ازطرح نوین روستاگردشی درچرداول خبرداد.
کد خبر: ۲۳۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 19 May 2016
بخشدار مرکزی چرداول ازصرف اعتباری بالغ بر 30میلیاردریال جهت اجرایی شدن پنج مرحله ازطرح نوین روستاگردشی درچرداول خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛آیت قیصربیگی  از اجرای طرح نوین روستا گردشی برای اولین بار در کشور در بخش مرکزی شهرستان چرداول خبر داد و گفت؛ این طرح راهبردی که در حوزه امور روستایی خرده نیازهای روستا و روستائیان را مدیریت می کند توانسته است رضایتمندی مردم را در روستاهای محروم این بخش در پی داشته باشد.

وی طرح نوین روستا گردشی را مدلی کوچک از سفرهای استانی دولت تدبیر و امید در قالب کاروانهای روستاگردشی قلمداد کرد و گفت؛ در این طرح بعد از کار کارشناسی در هر مرحله از مدیران دستگاه ها در سطوح مختلف برای حضور در روستا دعوت می شود.

وی ادامه داد: در این سفرها مدیران در سطوح مختلف و براساس یک برنامه از پیش تعیین شده به روستا ها سفر می کنند و بعد از بازدید از ظرفیت ها و تنگناهای های روستا در دیدار با مردم روستا از نزدیک در جریان خواسته ها و مطالبات روستائیان قرار می گیرند و درپایان با انجام مصوباتی امورات پیش روی روستا را تحت اقدام خود قرار می دهند.

بخشدار مرکزی چرداول طرح نوین روستا گردشی را ارمغان توسعه در روستاها قلمداد کرد و اظهار داشت؛ این طرح 20 مرحله ای که در 8 سطوح مدیریتی اجرا می شود اکنون به ایستگاه ششم خود رسیده است و تا همین جای کار دستاوردهای بسیار خوبی برای روستائیان این منطقه داشته است.

قیصربیگی از اجرایی شدن بیش از 80% از مصوبات در مرحله پنجم طرح نوین روستا گردشی با صرف 1000 ساعت کار مفید خبر داد و اعلام داشت.

وی افزود: در مرحله پنجم که پایه و بیس اصلی این طرح هست با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال بخش بزرگی از چالش ها و مشکلات مردمی در این منطقه از کشور حل و فصل شده است بطوریکه در برخی از روستاهای محروم این بخش روند مهاجرت روستائیان به شهرها را معکوس کرده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار