معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: نرخ مشارکت اقتصادی زنان هرمزگان نسبت به کشور پایین است.
کد خبر: ۲۳۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ 18 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی عصر امروز در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان هرمزگان، عنوان کرد: باید اولویت‌های زنان و دختران را بررسی کرد و سپس با برنامه‌ریزی و ایجاد راهکار عملی جهت رفع مسائل و مشکلات آنان قدم برداشت.
 
وی افزود: زنان خانه‌دار شهری، زنان و دختران دانش‌آموز و دانشجو، زنان کارمند و مدیر، زنان سرپرست خانوار، زنان روستایی و زنان فعال اقتصادی در واقع جامعه هدف زنان را تشکیل می دهند و با توجه به اینکه مسائل و مشکلات هر حوزه متفاوت است باید برای هرگروه برنامه‌های جداگانه‌ای تدارک دیده شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان بیان داشت: نرخ مشارکت اقتصادی زنان هرمزگان نسبت به کشور پایین است و بانوان استان در تولید ملی نیز مشارکت اندکی دارند و باتوجه به توانمندی زنان و وجود ظرفیت ها اقتصادی در استان باید پیگیری شود که زنان وارد عرصه اقتصادی شود.
 
اکرمی گفت: مشکل اصلی کشور و استان در واقع کمبود اعتبار و نقدینگی و امکانات نیست بلکه مهارت نداشتن واقدام وعملی نکردن کارها در عرصه ها و حوزه‌های مختلف است.
 
وی با اشاره به اینکه باید رویکرد و نگاه‌مان را نسبت به کار تغییر دهیم، یادآور شد: از امکانات و ظرفیت‌های موجود ادارات و سازمان‌ها که بدون استفاده مانده است می‌توان برای انجام کار اقتصادی و اجتماعی استفاده کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار