کد خبر: ۲۳۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 18 May 2016


رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: اتاق بازرگانی البرز آماده همکاری با کشور کرواسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی ظهر امروز در جریان سفر یک هیأت تجاری کرواسی به استان البرز اظهار داشت: استان البرز آمادگی همکاری با کشور کرواسی را دارد.

وی توسعه فعالیت‌های اقتصادی را دراین استان مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است و با وجود 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان می‌توانیم به سمت توسعه و تحولات اقتصادی در این استان پیش برویم.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به رفع تحریم‌ها حضور هیأت‌های تجاری از کشورهای مختلف سبب شده است که با رشد بیشتر اقتصادی مواجه شویم.

بنامولایی تصریح کرد: در این راستا و با ورود هیأت تجاری از کشور کرواسی آمادگی داریم که در زمینه‌های مختلف دارویی، غذایی، نساجی، دانشگاهی و انتقال تکنولوژی همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری است،‌ خاطرنشان کرد: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم به سمت توسعه اقتصادی در استان پیش برویم.

در ادامه این نشست نایب رئیس اتاق بازرگانی البرز نیز با بیان اینکه باید بسترهای حضور فعالان اقتصادی را در این استان مهیا کنیم، ‌گفت: تاکنون کشورهای بسیاری برای ایجاد روابط اقتصادی وارد این استان شده‌اند و در زمینه‌های مختلف نیز تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده است.

بیتا بیات افزود: البته هیأت تجاری کرواسی نیز برنامه‌های بسیاری را برای مشارکت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار