مسابقه عکس "شهر من جهرم " برگزار می شود .
کد خبر: ۲۳۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 17 May 2016
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: همزمان با هفته میراث فرهنگی، نخستین مسابقه عکس اینستاگرامی دستی برگزار می شود .
جعفرزاده ادامه داد: علاقمندان می توانند بارگذاری عکس را به دو شیوه انتقال مستقیم عکس مورد نظر به اینستاگرام مسابقه و ارسال عکس به تلگرام مسابقه شرکت کنند .  
وی افزود: مهلت شرکت در این مسابقه تا 10 خردادماه است و به 5 نفر از شرکت کنندگان که عکس آنها بیشترین امتیاز (لایک) را دریافت کند از طرف معاونت استانداری و فرماندار ویژه شهرستان جهرم جوایزی اهدا می شود .  
جعفرزاده بیان کرد: طبق قوانین این مسابقه، عکس ها باید مرتبط با موضوع مسابقه و صاحب عکس باید از دنبال کنندگان صفحه انجمن بچه های شهر باربد باشد .  
وی اظهار کرد: فردی که عکس را بارگذاری می کند، باید خود صاحب اثر باشد . عکس هایی که به روش غیر متعارف و ناعادلانه و متقلبانه به جمع آوری لایک پرداخته اند از مسابقه حذف می شوند .
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تصریح کرد: صفحه اینستاگرام شرکت کنندگان در حالت خصوصی قرار نداشته باشد و عکس های ارسالی نیز پس از تایید ادمین برای رای گیری در صفحه اینستاگرام بارگذاری می شود .
گفتنی است هر عکس سه روز فرصت دارد تا به رای گذاشته شود و پس از ثبت تعداد لایک های آن در سه روز اول بارگذاری، لایک های بعدی محاسبه نمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار