ایثاری که پایانی برای آن نیست؛
شهید داود اصغری جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس که اوایل سال‌جاری به آرزوی دیرینش رسید در ایثاری دیگر به همت خانواده‌اش 8.5 میلیارد تومان کلیه اموال و دارایی خود را وقف بیماران سرطانی کرد.
کد خبر: ۲۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 14 April 2015

به گزارش فارس، در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با خانواده شهید جانباز اصغری در اردبیل، وی اظهار کرد: این شهید والامقام در کنار اوج ایثارگری،‌ جانبازی و رسیدن به مقام شهادت یادگاری ارزشمند از خود به یادگار گذاشته که همیشه در کمک به محرومان مفید و مؤثر است.

آیت‌الله سید حسن عاملی تصریح کرد: این شهید والامقام در همه حوزه‌ها به ویژه فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی همانند دوران دفاع مقدس پیش‌قدم بوده و برجستگی او را می‌توان نیکوکاری او و نیت خیرخواهانه اعلام کرد.

وی گفت: شهید داود اصغری در مناسبت‌های مختلف به ویژه در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور در مناطق سنی‌نشین همچون عنبران و هشتجین با ویزیت رایگان بیماران و توزیع هدایا بین کودکان سعی می‌کرد آنها را در اوج شادی و سرور مشاهده کند.

امام جمعه اردبیل افزود: این شهید والامقام ثروت خود را با وقف کردن جاودانه کرد تا با کیاست تمام مال و ثروت خود را بعد از پایان حیاتش ثمربخش و نتیجه‌بخش کند.

عاملی از رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما خواست تا با معرفی ابعاد شخصیتی دکتر اصغری به نسل آینده با تولید فیلم و مستند بکوشند تا نسل آینده ما به جای الگو قرار دادن افراد و شخصیت‌های غربی از پزشکان خیرخواه و خیراندیش همچون شهید اصغری الگو گرفته و ذائقه مردم در تربیت فرزندانی همچون دکتر اصغری تغییر پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل وجود فضای سالم تربیتی را ضروری خواند و بیان کرد: باید به قدرت روحی مادران و پدرانی درود بفرستیم که فرزندانی به این شایستگی تربیت کرده که همواره در خدمت محرومان و مستضعفان جامعه بوده و هدفشان جز تربیت و تعالی نسل شایسته نبوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار