رئیس ستاد بحران استانداری ایلام گفت مردم نقش معهی درپیشگیری ازوقوع آتش سوزی دارند.
کد خبر: ۲۳۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 15 May 2016

رئیس ستاد بحران استانداری ایلام گفت مردم نقش معهی درپیشگیری ازوقوع آتش سوزی دارند.


به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی اظهار کرد: با توجه به بارش مناسب امسال در استان و پوشش گیاهی و جنگل فوق‌العاده می‌طلبد دستگاه‌ها بیشتر از گذشته برای پیشگیری و مقابله با هرگونه آتش‌سوزی داشته باشند.

وی بابیان اینکه ضروری است که در این سه ماه روشن کردن آتش در مناطق جنگلی استان ممنوع شود، افزود: نقش اصلی پیشگیری از آتش‌سوزی بر عهده مردم است و اگر پای‌کار بیایند قطعاً شاهد آتش‌سوزی نخواهیم بود.  

کرمی خاطرنشان کرد: در برخی کشورها برای پیشگیری از آتش‌سوزی در فصل‌های مختلف بر اساس نیاز آتش‌ممنوع ایجاد شود که جواب داده است.

رئیس ستاد بحران استان با اشاره به اینکه مناطق جنگلی استان صعب‌العبور‌است و با هرگونه آتش‌سوزی تا رسیدن دستگاه‌ها و مردم برای خاموش کردن قطعاً خسارت بر جا می‌گذارد، تصریح کرد: باید بیشترین فعالیت در حوزه پیشگیری صورت بگیرد.

 وی با تأکید بر اینکه مردم باید در فصل تابستان ضمن استفاده از طبیعت به‌هیچ‌وجه آتش روش نکنند، تصریح کرد: با توجه پوشش گیاهی زیاد هرلحظه احتمال آتش‌سوزی در جنگل‌های استان وجود دارد.

 کرمی ادامه داد: طبیعت متعلق به مردم است و هرچند غنی‌تر و سالم‌تر بماند شهروندان بهتر و بیشتر از آن استفاده خواهند برد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار