معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان مطرح کرد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: از برنامه های بی مطالعه دولت قبل بیش از ۳ هزار پروژه به میراث رسیده است.
کد خبر: ۲۲۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 14 May 2016

به گزارش تابناک لرستان ، سید سعید شاهرخی در مراسم استقبال ازمعصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور افزود:از برنامه های بی مطالعه دولت قبل بیش از ۳ هزار پروژه به میراث رسیده است.

وارث بیش از 3 هزار پروژه بی‌مطالعه دولت قبل هستیم

وی اظهار داشت: این طرح ها بی حساب و کتاب تدوین شده و بدون تامین اعتبار باقی مانده اند.

رئیس سازمان محیط زیست کشور نیز با اشاره به اینکه طرح های دولت قبل را دنبال نمی کنیم و برنامه های خود را داریم، گفت: فارغ التحصیلان محیط زیست کم نیستند و مشکل امروز بیکاری آنان است.

معصومه ابتکار اظهار داشت: دولت قبل خیلی کار کرده اند اما ما اصلا آنها را دنبال نمی کنیم.

وی با بیان اینکه دولت قبل هم از بیت المال هزینه کردند و هم تخریب کردند، تصریح کرد: خیلی از طرح های نیمه کاره که خبرنگاران گفتند مربوط به ما نیست و ما برنامه های خودمان را دنبال می کنیم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور در رابطه با احداث دانشکده محیط زیست اظهار داشت: امروز متاسفانه با تورم دانشگاه رو به رو هستیم و این موضوع به دلیل بی برنامه بودن گسترده در حوزه توسعه آموزش عالی بوده است.

ابتکار با تاکید بر اینکه تاسیس دانشگاه نیز سیاست گذاری های درست و برنامه ریزی های خود را می طلبد، افزود: امروز دانشجوی محیط زیست در کشور کم نداریم.

وی ادامه داد: فارغ التحصیلان مقاطع دکتری، فوق لیسانس و لیسانس محیط زیست در کشور کم نیستند و مشکل امروز ما کار برای این فارغ التحصیلان است.

رئیس سازمان محیط زیست کشور پیش از ظهر امروز وارد لرستان شد و مورد استقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان و سایر مدیران قرار گرفت و سپس در محل فرودگاه خرم آباد با خبرنگاران استان به گفتگو نشست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار