تابناک: رئیس اداره امور شعب بانک رفاه کارگران استان اصفهان گفت: 500 فقره تسهیلات ازدواج توسط قرض‌الحسنه‌ها از جمله این رشد منابع در بانک رفاه کارگران بوده است.
کد خبر: ۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶ 02 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، وحید خانلری در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی مالک بانک رفاه کارگران است و سال‌ها است که تعامل و ارتباط ویژه‌ای بین این بانک با سازمان تامین اجتماعی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران هشتمین سال متوالی را در زمینه رضایت‌مندی با بیمه طی کرده است، افزود: بانک رفاه کارگران از نظر رشد منابع تا پایان ماه گذشته رتبه نخست را به خود اختصاص و اخیرا در زمینه رشد منابع، مصارف و تسهیلات پرداختی نیز وارد میدان شده است.

رئیس اداره امور شعب بانک رفاه کارگران استان اصفهان تصریح کرد: 500 فقره تسهیلات ازدواج توسط قرض‌الحسنه‌ها از جمله این رشد منابع در بانک رفاه کارگران بوده است.

وی ادامه داد: مستمری‌بگیران که چند سالی به فراموشی سپرده شده بودند با تخصیص 30 میلیارد ریال توسط سازمان تامین‌اجتماعی جان دوباره گرفته و اقداماتی در امور اشتغال‌زایی، مسکن و بافت فرسوده برای آنها هزینه شده است.

خانلری در مورد خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه کارگران گفت: فیش حق بیمه از این پس از طریق کار‌فرمایان در داخل خود کارگاه از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان و موبایل‌بانک امکان‌پذیر شده و دیگر الزامی به پرداخت حضوری افراد نیست.

وی گفت: پرداخت حقوق مستمری 200 هزار مستمری‌بگیر صندوق بازنشستگان فولاد از این پس به بانک رفاه کارگران واگذار و عملا وظیفه پرداخت حقوق آنها بر عهده این بانک گذاشته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار