وعده مالک باشگاه عملی نشد؛
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با انتقاد از مالک این باشگاه گفت: موسوی گفت ۱۲ تا ۱۳ میلیارد در این باشگاه خرج می‌کنم اما چنین اتفاقی نیفتاد.
کد خبر: ۲۲۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 13 May 2016
به گزارش تابناک قم، علی دایی جمعه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و استقلال اظهار داشت: بازی امروز را باید در همان نیمه اول تمام می کردیم و باید در نیمه اول با ۳ گل برتری به رختکن می رفتیم. می خواهم به همه بازیکنانم تبریک بگویم . از همه کسانی که با تیم ما بودند و حمایت کردند تشکر می کنند اما برخی نیز ما را تنها گذاشتند.

وی افزود: نسبت به ۲ سال قبل از نظر امتیازی بهتر بودیم و ۴۲ امتیاز کسب کردیم. با توجه به همه موانع و مشکلات نتیجه بدی نگرفتیم. تیم ما با همه مشکلات موجود باید برای سقوط نکردن می جنگید اما حالا خوشحالیم که فوتبالی که ارائه می دهیم نشان می دهد که ما از ابتدای لیگ پیشرفت زیادی کرده ایم و اگر تنها نبودیم می توانستیم رتبه بهتری کسب کنیم.

سرمربی صبا گفت: در مقایسه با سایر تیم ها که قراردادهای آن چنانی گرفته اند، بیشترین قرارداد ما ۵۰۰ میلیون تومان بوده در حالی که در بسیاری از باشگاه ها بازیکنان متوسط به پایین ۵۰۰ میلیون گرفته اند. تیم ما در آغاز فصل مهره های اصلی خود را از دست داد و مجبور شدیم در یک فاصله زمانی کوتاه تیم جدیدی تشکیل دهیم. کسانی که با من دست دادند و یا علی گفتند باید جوابگوی بچه های صبا باشند. تمام سعی ما این است که حق و حقوق بازیکنانمان پرداخت شود.

دایی بیان داشت: بازیکنان ما می خواستند با تمرین نکردن نشان دهند که چقدر در تنگنا هستند. ما می خواهیم مردم بدانند تیمی که حداقل قرارداد را بسته و حداقل امکانات را داشته چه مشکلاتی دارد. با توجه به بودجه تیم های بزرگ کشور، قرارداد ما ۲۰ درصد تیم های خوب کشور بوده که نصف آن پرداخت شده است. شاید علی دایی بیرون از فوتبال درآمد داشته باشد اما خیلی ها درآمدی جز فوتبال درآمدی ندارند.

وی درباره باقی ماندنش به عنوان مربی صبا عنوان کرد: شما به من بگویید مالک این باشگاه کیست؟ یک سال است که یک آقایی آمده که مالک این باشگاه شود و تیم را حمایت کند اما متاسفانه وسط راه رفته است. ببینید فوتبال جای کسانی نیست که این کار را می کنند. باید شما بپرسید که فلسفه آمدن این آقایان چیست و برای چه می آیند و برای چه می روند. متاسفانه بدون گزینش کردن و تعهدات لازم را گرفتن، این تیم را به یک نفر می دهند که حدود ۳ ماه است کارهای انتقال تیم انجام شده و جلو نمی آید.

سرمربی صبا گفت: گاهی مصاحبه هایی منتشر می شود که علی دایی را جلوی بازیکن قرار می دهد. کسی می تواند با این مشکلات از صبا انتظار کسب سهمیه داشته باشد؟ خدا را شکر می کنم که با آبرو فوتبال بازی کردیم و به غیر از یک بازی با نفت تهران هیچ بازی با اختلاف بیش از یک گل نباختیم و آبروی ما جلوی مردم قم حفظ شد. من آقای موسوی را نمی شناختم و یکی از دوستان مشترک ما را به هم معرفی کرد. ما فکر کردیم که این آقایان هم مثل ما هستند. ما قول داده ایم.

دایی افزود: ایشان گفته ۱۲ تا ۱۳ میلیارد در این باشگاه خرج می کنم و نیم فصل ۲ تا ۳ میلیارد در صورت کورس قهرمانی بودن صبا پرداخت می کنم. صبا در نیم فصل تیم چهارم بود و در کورس بود و ایشان پولی پرداخت نکرد. یک سال است که یک ریال بابت لباس های این تیم از ابتدای فصل پرداخت نشده است. برای رهن منزل ماچادو فقط ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است. از جیب خودم هزینه کردم که بازیکن در خانه ای که لایق آن باشد بماند. من باید به ماساژور و تدارکات و فلان از جیب خودم پول بدهم؟

وی تاکید کرد: یک روز می گوید من در کنار این تیم بودم ، یک روز حکم اخراج می دهد، یک روز می گوید من مالک هستم. اگر مالک هستی بیا جواب بچه ها را بده و اگر اسپانسر هستی چرا به خودت اجازه می دهی که درباره اخراج بازیکنان صحبت کنی. استاندار قم متاسفانه چنین اجازه ای را به ایشان می دهد و نمی دانم چه زمانی این مسائل از فوتبال پاک می شود که به فوتبال بیایند تا فلان وام را بگیرند. اگر این وام را به من بدهند من ۳ تیم را پشتیبانی می کنم.

سرمربی صبای قم بیان داشت: شما ببینید به آقایان چه قولی داده اند که محقق نمی شود و ایشان می آید و می گوید من دیگر حمایت نمی کنم. من تازه تیمم را شناخته ام و حالا می دانم چه کسانی باید باشند و چه کسانی به درد ما می خورند. من یک سال از بودن در کنار این تیم لذت بردم. بازیکنان صبا خیلی مردانگی کردند و من از خدایم است که با این تیم بمانم.

وی درباره قهرمانی استقلال خوزستان و نایب قهرمانی پرسپولیس گفت: به نظر من استقلال خوزستان در زمره تیم های شایسته قهرمانی بود که از اول فصل خیلی زحمت کشید. این تیم ۳ سال دست ویسی بود و این برای بسیاری از مدیران یک درس است که به یک نفر اعتماد کنند و اجازه دهند اندیشه هایش را در تیم جا بیندازد. ویسی نشان داد شایسته قهرمانی بود. پرسپولیس هم باید ۲ سال قبل قهرمان می شد.  ما همه مسائل را به فراموشی سپردیم .
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار