جشنواره ی صبر و استقامت همزمان با هفته ی گرامیداشت هفته ی زن با حضور مادران و همسران شهدا در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 15 April 2015
جشنواره ی صبر و استقامت همزمان با هفته ی گرامیداشت هفته ی زن با حضور مادران و همسران شهدا در همدان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در این مراسم ، مادران شهدا را یادگاران شهدا و انقلاب دانست و گفت: این مراسم با تجلیل از این بانوان ، تجدید میثاقی دوباره برای ادامه ی راه شهدا ست.

سردار ظفری از تشکیل شورای امور زنان استان همدان با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه ، بنیادشهید و امور ایثارگران و سپاه انصارالحسین(ع) خبر داد و افزود: این شورا در تلاش است تا از مادران و همسران نمونه شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان بسیجی در مراسم های مختلف تقدیر و اقدام به تهیه زندگینامه شهدا کند.

در این مراسم مرضیه حدیدچی ، مبارز انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی تنها با فداکاری و نثار خون شهدا به دست نیامد و اگر فداکاری مادران امروز نبود شهیدان نمی توانستند در حماسه ی ۸ سال دفاع مقدس نقش آفرینی کنند.

وی حضرت فاطمه (س) را بزرگترین الگو برای ادامه دادن راه شهدا و تحقق جامعه ی اسلامی دانست و افزود: حضرت زهرا (س) در سخت ترین شرایط در زمان مجروحیت پیش از شهادت ، مهم ترین وظیفه ی خود را حمایت از ولی فقیه زمان خود که همان حضرت علی بود می دانست و سخنرانی در مسجد نبی یکی از اقدامات وی برای حمایت از رهبری زمانه ی خود بود.

وی با اشاره به تهدیدات و تحریم های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از رهبر معظم انقلاب را در مذاکرات پیش رو مدنظر قرار دهد.

مرضیه حدیدچی ، معروف به خانم دباغ از مبارزان انقلاب و دفاع مقدس بوده است که همسر و دو فرزندش هم در این راه به شهادت رسیده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار