رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس با اشاره به اینکه تمام مردم ما می‌دانند که فرزندان انقلاب ما در مذاکرات سختی شرکت کردند افزود: انتظار داشتیم این عزیزان متن توافق را منتشر کنند نه اینکه طرف مذاکره متن فکت‌شیت را منتشر کند.
کد خبر: ۲۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 14 April 2015

غلامحسین زمانی صبح امروز در آئین گشایش نخستین دوره آموزشی پیوست‌نگاری فرهنگی ویژه اساتید استان فارس اظهار داشت: نکات مربوط به مسائل فرهنگی نکات کلیدی در تحقق همدلی و همزبانی ملت و دولت است و باید در اقتصاد مقاومتی خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه در مذاکرات بین‌الملل بررسی مسائل مربوط به روند تحریم‌ها و از طرفی دروغگویی مسئولان استکباری که مذاکرات را در چند جهت پیش بردند برای مردم ما نسبت به دولت ما بدبینی ایجاد کرد افزود: پیش بردن مذاکرات در چند جهت از سوی طرف‌های مذاکره‌کننده نه‌تنها در راستای تأمین نیروهای فشار داخلی خودشان بلکه باهدف ایجاد تنش و اختلاف در مملکت ما بود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس با اشاره به اینکه تمام مردم ما می‌دانند که فرزندان انقلاب ما در مذاکرات سختی شرکت کردند افزود: انتظار داشتیم این عزیزان متن توافق را منتشر کنند نه اینکه طرف مذاکره متن فکت‌شیت را منتشر کند که عده‌ای آن را موافق و عده‌ای آن را مخالف منافع نظام بدانند با این وجود مقام معظم رهبری با سخنان کوتاه و شیوای خود مسائل را برای مردم روشن کردند.

زمانی با اشاره به اینکه دشمنان با هدف این مسائل را دنبال می‌کنند خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب بسیار هوشمندانه و برای ایجاد و تقویت اتحاد ملی نام امسال را «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نهادند.

وی با تأکید بر اینکه موفقیت هر گروه و هر جناح داخلی موفقیت کل نظام است تصریح کرد: باید برای موفقیت کل نظام همواره در صحنه بود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس با اشاره به اینکه تحریم‌ها نکته بسیار مهمی است که باید در مقابل آن هوشیار بود زیرا ممکن است سبب ایجاد اختلاف بین دولت و ملت شود بیان کرد: در راستای موفقیت در مقابل تحریم‌ها باید به اقتصاد مقاومتی روی آورد.

زمانی با بیان اینکه برای داشتن اقتصاد سالم و مقاوم باید محیط سالم و برنامه سالم داشت عنوان کرد: باید برای هر برنامه یک پیوست فرهنگی تعریف کرد که موازین اقتصادی و هر جریان فسادانگیز را کنترل کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر مؤسسه و هر نهادی که بخواهد فعالیتی را آغاز کند باید همراه آن یک پیوست فرهنگی ارائه دهد اظهار داشت: این نهادها باید همراه با هر جریان توسعه‌ای اقتصادی و فرهنگی یک پیوست فرهنگی داشته باشد و سازمان بسیج اساتید متقبل شده در کشور این موضوع را محقق کند و امید که امسال این برنامه عملیاتی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار