حجت‌الاسلام وافی:
امروز در کشور شیطان پرست نداریم بلکه برخی از جوانان که به آنها توجه نشده است، از برخی نمادهای آنها تقلید می‌کنند از این رو نباید به تبلیغ نمادهای آنها دست زد و اگر یک خداشناسی و مباحث اعتقادی صحیح برای مردم گفته شود، دیگر از غرب ترسی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۲۲۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 10 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری دومین دوره سفیران آسمانی، حجت‌الاسلام مجتبی وافی عصر امروز در دومین دوره سفیران آسمانی که به همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مجتمع مهدی یاوران قم در حال برگزاری است، با اشاره به ضرورت حفظ روحانی از تهاجم فرهنگی اظهار کرد: فرد روحانی باید توجه کند که چشم و گوش خود را باید حفظ کند و این کار در فضای مجازی سخت‌تر است.

وی افزود: امروز در کشور شیطان پرست نداریم بلکه برخی از جوانان که به آنها توجه نشده است، از برخی نمادهای آنها تقلید می‌کنند از این رو نباید به تبلیغ نمادهای آنها دست زد و اگر یک خداشناسی و مباحث اعتقادی صحیح برای مردم گفته شود، دیگر از غرب ترسی نخواهیم داشت.

این مبلغ برجسته خاطرنشان کرد: همه از خطرات و آمارها و فرمول آن سخن می‌گویند، اینجاست که باید بگوییم هر چه چشم و گوش را پر کند، اعمال را نیز مورد تاثیر قرار می‌دهد. غرب حتی با نمادهای کارتونی برای تغییر نگرش‌ها اقدام می‌کند تا منجی‌های بدلی را به مردم غالب کند.

وی با اشاره به حضور رسانه‌ها و نقش پر رنگ آنها در خانواده‌ها اظهار کرد: حضور برخی رسانه‌ها در خانواده سبب بی توجهی اعضای خانواده به یکدیگر شده است و به جای آن، اعضای خانواده به رسانه‌ها توجه می‌کنند و این زنگ خطری برای جامعه است.

وافی به اهمیت نهج البلاغه در امر تربیت اشاره کرد و گفت: همه سرمایه ما در قرآن و نهج‌البلاغه است و باید از این سرمایه استفاده کرد. رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مشکلات فرهنگی گفته‌اند که اگر مردم بدانند چه خبر است، خوابشان نخواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: روحانی باید خوش برخورد باشد و در عین حال با جوانان همنشین شود. از سوی دیگر تنها صرف یاد دادن قرآن کافی نیست بلکه حتی اگر روحانی به نوجوانان و جوانان، ساخت ربات را یاد بدهد، سبب آمدن آنها به مسجد می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار