مدیرکل تبلیغات استان فارس گفت: همزمان با دهه فجر کلنگ ساخت مجتمع فرهنگی مذهبی شهرستان مرودشت در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع به زمین زده می‌شود.
کد خبر: ۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۰ 02 February 2015

حجت‌الاسلام سیّد ولی‌الله محمودی‌نژاد در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در دهه فجر امسال اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را در دستور کار دارد که افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رستم و کلنگ‌زنی ساخت مجتمع فرهنگی مذهبی شهرستان مرودشت از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه است.

وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای تبیین اهداف انقلاب 10 گفتمان دینی با موضوع انقلاب در شیراز برگزار می‌شود، افزود: 5 دوره از گفتمان‌های دینی در دانشگاه شیراز و برای استادان این دانشگاه و 5 دوره نیز در دبیرستان‌های شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مبلغان کانون‌های فرهنگی و مذهبی در دهه فجر، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با عنوان آسیب‌شناسی فرهنگی اجتماعی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد با بیان اینکه در دهه فجر امسال کارگاه‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد در سه دوره برای روحانیون و بانوان فعال حوزه فرهنگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: کارگاه آموزش عمومی و تخصصی قرآن ویژه دهه فجر نیز توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار