معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان جاذبه‌های متعدد گردشگری دنا به ضرورت معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های گردشگری این شهرستان توسط رسانه‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۲۲۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲ 10 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، الماس قبادی در بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان دنا با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی برای حضور هر چه بیشتر گردشگران در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان دنا مانند نگینی در جنوب کشور می‌درخشد که لازم است ظرفیت‌ها و استعدادهای آن را به کشور معرفی کنیم.

وی با نام بردن از برخی ظرفیت‌های شهرستان دنا افزود: یکی از مهم‌ترین آن‌ها در حوزه گردشگری کوه دنا و دامنه‌های زیبای این کوه است که باید به بهترین نحو آن را به کشور معرفی کنیم.

این معاون اداره‌کل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم که برای معرفی جاذبه‌های شهرستان دنا در همه فصول با اخبار و گزارش‌های خود نسبت به معرفی هر چه بیشتر آن اقدام کنند.

وی از وجود آبشارها و چشمه‌ساران و دامنه‌های سبز و همچنین باغات زیبای شهرستان دنا به خصوص شهر سی‌سخت مرکز این شهرستان به عنوان ظرفیت بزرگ گردشگری استان یاد کرد و گفت: با معرفی هر چه بیشتر و البته ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌توان نسبت به جذب هر چه بیشتر گردشگر به این شهرستان موفق عمل کرد.

این مسؤول به حضور تعداد بی‌شماری مسافر و گردشگر در مناسبت‌های مختلف در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در فصل تابستان این شهرستان به ویژه شهر سی‌سخت مکانی مناسب برای حضور گردشگران بوده که لازم است از هم اکنون تمهیدات لازم برای استقبال و پذیرایی هر چه بهتر از مسافران اندیشیده شود.

وی نمونه‌ای از حضور گسترده گردشگران و مسافران را در روز مبعث پیامبر در این شهرستان ذکر کرد و گفت: طبیعت چشم‌نواز شهرستان دنا در آینده مقصد اول گردشگری تعداد بسیار بیشتری مسافر و گردشگر خواهد بود به شرطی که بتوانیم با رسانه‌های خود این منطقه را به درستی و به زیبایی به تصویر بکشیم.


کوه گل دنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار