مدیرعامل اسبق عمران شهر جدید پرند
مدیر عامل اسبق شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: رکود سنگین مسکن باعث شد تا 130 صنعت وابسته به صنعت ساختمان تعطیل شود.
کد خبر: ۲۲۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 09 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، سعید صابونی سه دلیل عمده برای بدون متقاضی ماندن تعدادی از واحدهای مسکن مهر برشمرد و افزود: تعطیلی 130 صنعت وابسته به صنعت ساختمان، اطلاق مزخرف و پوپولیستی خواندن طرح مسکن مهر و عدم اعلام قطعی قیمت مسکن مهر از سوی راس هرم وزارت راه و شهرسازی از دلایل عمده بدون متقاضی ماندن مسکن مهر است.

وی اضافه کرد که در حین احداث واحدهای شهر جدید پرند در دولت دهم، تمامی واحدها دارای متقاضی بوده و حتی تعداد آنها نیز مشخص شد، هرچند اندکی نیز در لیست انتظار مانده بودند.

وی، افزود: در دولت دهم 60 هزار نفر یعنی به ازای هر واحد یک و نیم نفر در شهر جدید پرند مشغول به کار بودند تا مسکن مهر هرچه سریعتر به ثمر برسد در حالی‌که در حال حاضر کار خاصی در مسکن مهر انجام نمی‌شود و با مراجعه مردم به شهرهای جدید به طور قطع از دریافت مسکن مهر منصرف خواهند شد.

مدیرعامل سابق شرکت عمران شهر جدید پرند، اضافه کرد: مدیران وزارت راه و شهرسازی بارها اعلام داشته‌اند که به زودی تعدادی از واحدهای شهر جدید پرند را تحویل می‌دهند اما تاکنون نتوانسته‌اند و با روند فعالیت کنونی اتمام مسکن مهر در سال 95 بعید است.

صابونی اعلام کرد که پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر در شهر جدید پرند در دولت دهم 82 درصد بوده که بر اساس آمار کنونی وزارت راه این مقدار به 91 درصد رسیده است، بنابراین پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پرند در سه سال 9 درصد بوده یعنی به ازای هر سال 3 درصد.

وی گفت: در حین ساخت مسکن مهر شهر جدید پرند در دولت دهم 19 مدرسه دایر بوده و دانش‌آموز هم می‌پذیرفته که قرار شد 14 مدرسه دیگر هم ساخته شود طبق قرار 14 مدرسه مذکور هم تا سطح فونداسیون، اسکلت و بتون احداث و تحویل سازمان نوسازی مدارس شد.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار