معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام ازامکان انعقاد تفاهم نامه همكاری بین ایلام واتریش خبرداد.
کد خبر: ۲۲۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 09 May 2016

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام ازامکان انعقاد تفاهم نامه همكاری بین ایلام واتریش خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری اظهار كرد: استان ایلام نیز آمادگی دارد برای جذب 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در حوزه های مختلف طرح و پروژه تعریف كند.

وی با اشاره به سفر سفیر اتریش به ایلام افزود: در این سفر فرصت های سرمایه گذاری در این استان با حضور مدیران و مسئولان حوزه های مختلف به ایشان معرفی خواهد شد.

معاون استاندار ایلام تاكید كرد: سفیر اتریش در ایران در سفر 2 روزه به ایلام از مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام، قلعه تاریخی والی، ایستگاه تلمبه ذخیره ای سد سیمره و شهر تاریخی سیمره در شهرستان دره شهر بازدید می كند.

عسگری یادآور شد: همچنین در پایان این سفر، تفاهم نامه همكاری مشتركی با حضور مقامات استان ایلام و سفیر اتریش منعقد خواهد شد.

وی با بیان اینكه پیش از این نیز چند هلدینگ بزرگ اتریشی كه مورد تایید مسئولان ذیربط هستند به صورت فاینانس در حوزه های نفتی فعالیت كرده اند، گفت: در هفته های گذشته دیداری با سفیر و مقامات كشور اتریش در تهران داشتیم كه برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف این استان ابراز تمایل كردند.

وی خاطر نشان كرد: در این دیدارها تفاهم هایی در خصوص زمینه های مشترك همكاری تنظیم شد و مقرر گردید سفیر اتریش در ایران برای انعقاد تفاهم نامه نهایی به استان ایلام سفر كند.

عسگری افزود: نوع همكاری شركت های اتریشی سرمایه گذاری در حوزه های انرژی و گردشگری این استان به صورت فاینانس و سرمایه گذاری مستقیم خواهد بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار