معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار هرمزگان با اشاره به نياز صنايع استان به رشته هاي دانشگاهي كار بردي مرتبط با هر صنعت بر لزوم توسعه رشته هاي دانشگاهي مطابق با نياز صنايع استان تاكيد كرد.
کد خبر: ۲۲۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 08 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اكرمي در نشست با رؤساي دانشگاه‌هاي استان با اشاره به نامگذاري امسال گفت: جامعه دانشگاهي مي تواند در تحقق شعار امسال كه به اقتصاد مقاومتي ،اقدام و عمل نام گرفته كمك شاياني كند.
 
وي بر پايي اردو هاي جهادي را يكي از مصاديق تحقق شعار امسال عنوان كرد و افزود: بر پايي اين چنين اردوهايي در سطح مدارس و دانشگاهها كه با كمترين هزينه منجر به آثار مثبت عملياتي در دور ترين مناطق كشور مي شود ، نمونه اي از عمل به شعار امسال است.
 
رئيس كميسيون دانشجويي استان گفت: دانشگاهيان بايد به مسائل اجتماعي و سياسي كشور وبهبود شرايط آن ورود كنند و در اين زمينه مطالعه ، پژوهش و برنامه ريزي را در دستور كار قرار دهند .
 
اكرمي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر توسعه رشته هاي دانشگاهي متناسب با بازار كار استان خاطر نشان كرد: براي توسعه رشته هاي دانشگاهي بايد وجود بنگاههاي اقتصادي عظيم در استان هرمزگان را در نظر گرفت و برمبناي آن رشته ها را گسترش داد تا دانشجويان پس از فراغت از تحصيل وارد بازار كار شوند.
 
وي در پايان با اشاره به نزديك شدن به ايام امتحانات دانشگاهها و مراكز آموزش عالي گفت: انشعاب آب وبرق مراكز آموزش عالي و دانشگاهها در ايام امتحانات قطع نشود و مسئولان دانشگاهها تمهيدات لازم براي برگزاري امتحانات اتخاذ کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار