فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف دو تن تریاک و حشیش در عملیات ۲۴ ساعت گذشته ماموران این فرماندهی در منطقه شرق استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 07 May 2016
به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در ادامه طرح‌های ویژه مقابله با سوداگران مرگ و شبکه‌های مافیایی قاچاق مواد مخدر ماموران یگان تکاوری، پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های شهرضا، نائین و کاشان در چندین عملیات جداگانه در 24 ساعت گذشته محموله بزرگ تریاک و حشیش کشف کردند.

وی افزود: در این رابطه مقدار 900 کیلوگرم حشیش و یک‌هزار و 100 کیلوگرم تریاک کشف، 3 باند قاچاق مواد مخدر منهدم، 11 نفر دستگیر و تعداد 7 دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف شد.

آقاخانی از افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر پلیس استان در 2 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این افزایش کشفیات نوید خوبی است برای اینکه بتوانیم تا پایان سال ضربه مهلک‌تری را بر پیکره شبکه‌ها و باندهای مافیایی قاچاق مواد مخدر وارد کنیم.

وی سیاست نیروی انتظامی استان در سال 95 را برخورد با شبکه‌ها و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و حضور پرقدرت در محلات به منظور مقابله با خرده فروشان مواد افیونی عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تیم‌های ویژه برای برخورد با خرده فروشان در محلات شروع به فعالیت کرده‌اند و در این زمینه موفقیت‌های خوبی نیز در زمینه پاکسازی محلات از لوث وجود افراد خرده فروش مواد به دست آمده و چندین منزل با دستور مقام قضایی پلمب شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان توصیه‌ای نیز به شهروندان کرد و اظهار داشت: از همه مردم می‌خواهیم که نسبت به تردد افراد مشکوک و غیربومی به محله خود حساس بوده و هرگونه گزارش و اطلاعی از خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در محله خود دارند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین مراقب رفت و آمدهای فرزندانشان بوده و اجازه ندهند که با افراد ناباب دوست شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار