شماري از اهالي ورزش و بدمينتون بازان ايلام در نامه اي خطاب به مديركل ورزش و جوانان استان ايلام نسبت به انتخاب مجدد سرپرست كنوني هيات بدمينتون استان ابراز نگراني كردند.
کد خبر: ۲۲۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 04 May 2016

شماري از اهالي ورزش و بدمينتون بازان ايلام در نامه اي خطاب به مديركل ورزش و جوانان استان ايلام نسبت به انتخاب مجدد سرپرست كنوني هيات بدمينتون استان ابراز نگراني كردند.


به گزارش تابناک ایلام؛در نامه ايي كه رونوشت آن روز چهارشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفته مواردي چون نداشتن تجربه و تخصص در امور مديريتي و تخصصي اين رشته ورزشي ،هماهنگ نبودن با كادر اجرايي بدمينتون و نيز اعمال برخوردهاي سليقه اي و باند بازي منجر به درگيري و نزاع را به عنوان علل خود با ادامه كارسرپرست هيات بدمينتون استان مطرح كرده اند.
آنان اظهار داشته اند: با انتخاب و انتصاب ايشان به عنوان سرپرست و يا هر سمت ديگري در آينده به شدت مخالف و معترض بوده و در صورت ادامه حضور نامبرده در ورزش بدمينتون استان به هيچ وجه نه تنها حاضر به همكاري و همراهي با وي نخواهيم شد بلكه از حضور در تمامي تمرين ها خودداري مي كنيم.
انان درخواست كرده اند: براي احترام به خواسته هاي ورزشكاران، مربيان و حتي خانواده هاي ورزشكاران شاخص و زبده هيات بدمينتون استان نسبت به بكارگيري نامبرده در اين هيات بازنگري نموده و حق تعيين فردي اصلح، مدير و مدبر براي مديريت هيات را به جامعه بدمينتون استان واگذار كنند.
رونوشت اين بيانيه به نمايندگي ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام، استانداري ايلام، حراست اداره كل ورزش و جوانان استان و فدراسيون بدمينتون جمهوري اسلامي ايران ارسال شده است.
اين بيانيه به امضا 22 نفر از بازيكنان، مربيان و داوران عضو هيات بدمينتون استان ايلام رسيده است.
مديركل ورزش و امور جوانان ايلام در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: اين افراد نمي توانند تعيين تكليف بكنند چون هنوز مجمع انتخاب رئيس هيات بدمينتون برگزار نشده و قرار است ماه آينده برگزار شود.
بهروز حيدر زاده افزود: انتخاب رئيس هيات براساس نظر وخواست اكثريت فدراسيون بدمينتون، مربيان و ورزشكاران انجام مي گيرد.
وي ادامه داد: سرپرست كنوني هيات بدمينتون استان يكي از افراد پيشكسوت اين رشته است كه سالها عمر خود را صرف خدمت به اين ورزش كرده است.
حيدر زاده تاكيد كرد: در صورت برگزاري مجمع هركسي از جمله سرپرست كنوني به عنوان رئيس هيات بدمينتون انتخاب شود هيچ چيزي مانع از فعاليت وي دراين سمت نمي شود.
به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش وجوانان استان ، بهمن ماه سال گذشته بنا به درخواست مدير كل ورزش و جوانان استان ايلام واز سوي رييس فدراسيون بدمينتون جمهوري اسلامي ايران محمد رضا ابو قداره به عنوان سرپرست هيئت بدمينتون استان انتصاب شد .
پيش از وي محمد صالح حمد حيدري رييس هيئت بدمينتون استان بود./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار