مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با تشریح اولویت‌های اصلی در سال اقتصاد مقاومتی گفت: راه‌اندازی واحدهای راکد و فعال کردن ظرفیت‌های خالی از برنامه‌های اصلی امسال است.
کد خبر: ۲۲۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 02 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:علی صداقت‌پور صبح امروز در گردهمایی مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس با اشاره به واگذاری زمین در 61 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس، تکمیل زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی نظیر آب، برق، گاز و… را عامل مهمی در جذب سرمایه‌گذاران برای حضور بخش صنعت و تولید برشمرد و اظهار داشت: با افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع کوچک و راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی متوقف به چرخه تولید علاوه‌بر ایجاد اشتغال پایدار سرانه صنعتی نیز ارتقا می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با تأکید بر بررسی و پایش مستمر وضعیت واحدهای صنعتی‌ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خاطرنشان کرد: مدیران شهرک‌ها باید با شناسایی واحدهای راکد و واحدهایی که با ظرفیت پایین مشغول به فعالیت هستند، فضا را برای بازگشت این واحدهای صنعتی به چرخه تولید فراهم کنند و در این زمینه اهتمام ویژه‌ای در سطح ملی و استانی وجود دارد.

وی با تأکید بر اهمیت افزایش تعامل با بخش خصوصی و فعالان صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس، افزود: بهره‌مندی از نظرات کارشناسی و تخصصی نمایندگان تشکل‌های خصوصی در خروج صنایع از رکود نقش مهمی دارد.

صداقت‌پور با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ویژه اقتصاد مقاومتی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در این دستورالعمل برنامه‌ها و انتظارات برای تحقق عینی و عملی اقتصاد مقاومتی مشخص شده است و مبنای برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌ها خواهد بود.

وی تشکیل کارگروه‌های رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط را از مهم‌ترین محورهای کاری امسال اعلام کرد و گفت: فعالیت این کارگروه به‌منظور ایجاد رونق در بنگاه‌های کوچک و متوسط استان آغاز و جلسات آن به‌صورت مستمر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با تشریح اولویت‌های اصلی در سال اقتصاد مقاومتی گفت: راه‌اندازی واحدهای راکد و فعال کردن ظرفیت‌های خالی از برنامه‌های اصلی امسال است.

صداقت‌پور ابراز امیدواری کرد با انجام اقداماتی که در برنامه عملیاتی امسال پیش‌بینی ‌شده است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها شاهد رشد و شکوفایی صنایع کوچک و متوسط این استان باشیم.

به گزارش فارس، در این گردهمایی یک‌ روزه مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات در حوزه حمایت از صنایع کوچک و تکمیل زیرساخت‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ارائه کرده و به تشریح برنامه‌های سال جاری با محوریت تحقق اقتصاد مقاومتی پرداختند.

استان فارس با 61 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری عنوان دوم کشور را در این بخش به خود اختصاص داده که در حال حاضر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان برای بیش از 30 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار