سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استان تهران در گفت و گو با تابناک:
تابناک تهران- «چند شایعه در حوزه ملارد و نصیر آباد گزارش شده که برخی قصد شیطنت و یا برگزاری تجمعی انجام دارند که این به ما گزارش شده اما به صورت عملی تا این لحظه هیچ موردی گزارش نشده و ما هم در آمادگی کامل با هر شیطنتی به صورت قاطع و قانونی برخورد می کنیم.»
کد خبر: ۲۲۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 29 April 2016
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهمین دوره صبح امروز با آماده باش دستگاه های اجرایی و نظارتی در سراسر کشور آغاز شد.

دماوندوفیروزکوه،شهریار،ملارد و قدس و رباط کریم و بهارستان سه حوزه از استان تهران هستند که مردم برای تعیین منتخب خود پای صندوق رای می روند.در این سه حوزه، چیزی حدود 960 حوزه اخذ رای و 17 هزار نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی این انتخابات را بر گزار می کنند.

به گفته محمدرضا یوسفی،مدیرکل سیاسی و انتخابات استان تهران،طبق اعلام وزارت کشور چون دور دوم است احتمال تمدید نمی رود که اگر هم باشد بسیار اندک است و بلافاصله شمارش آراء تهران در همان شب پایان اخذ رای گیری آغاز می شود.

محسن نسج همدانی، به تابناک گفت: از ابتدای ساعات آغازشروع انتخابات در حوزه های انتخابیه تهران هیچ مساله امنیتی و انتظامی  و تخلفی گزارش نشده است. از طرفی هم جمعیتی تاکنون پای صندوق های رای نیامدند، به عبارتی شهروندان منتظر بعد ازظهر هستند و دلیل این مساله نیز تعطیل بودن امروز است،البته این روال در مورد مرحله دوم انتخابات امری طبیعی ست.

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استان تهران در ادامه افزود: شهروندان استان تهران در حوزه های انتخابی که مرحله دوم در آنجا برگزار می شود به نظر می رسد از ساعت 3 یا 4 بعدازظهر برای حضور در پای صندوق های رای خود را آماده می کنند و ما هم برای همان ساعات آماده ایم که اگر هیجانی به دلیل ازدحام پای صندوق های رای پیش آمد را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: چند شایعه در حوزه ملارد و نصیر آباد گزارش شده که برخی قصد شیطنت و یا برگزاری تجمعی انجام دارند که این به ما گزارش شده اما به صورت عملی تا این لحظه هیچ موردی گزارش نشده و ما هم در آمادگی کامل با هر شیطنتی به صورت قاطع و قانونی برخورد می کنیم و اجازه هیچ تحرک غیرقانونی را به هیچ کس نمی دهیم و عوامل ما در حوزه ها در آمادگی کامل این مسائل را در نطفه خفه می کنند.

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استان تهران همچنین تاکید کرد: با نیروی انتظامی هماهنگ هستیم و از پلیس برای مقابله با هر تحرک غیرقانونی در راستای اخلال درروند انتخابات در خواست می کنیم که حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: توصیه های ما به مردم همان توصیه های ستاد انتخابات وزارت کشور است و این که در همین ابتدای صبح برای رای پای صندوق ها حاضر شوند تا از طرفی  ساعات پایانی رای گیری زودتر به پایان برسد چرا که تامین کننده امنیت انتخابات است؛ هنگامی که مردم به موقع رای دهند و به موقع در صندوق ها بسته شود و به موقع هم آراء شمارش شود، امنیت انتخابات بیشتر تضمین می شود.

نسج همدانی سپس در پایان در خصوص احتمال تمدید ساعت رای گیری نیز بیان کرد: تمدید ساعت اخذ رای برعهده وزارت کشور است و معمولا هم این تمدید ساعت وجود دارد، در هر صورت ما تا ساعت 12 شب درآماده باش کاملیم.

منبع: تابناک
برچسب ها: سیاسی ، انتخابات ، تخلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار