ساماندهی واحدهای صنفی مزاحم به منظور حذف آلودگی های زیست محیطی (آب، هوا، صوت و منظر) و فراهم سازی رفاه حال شهروندان از طریق اعمال آراء بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها در سطح منطقه 10 در حال اجراست.
کد خبر: ۲۲۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 27 April 2016
عباس بابازاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: منطقه به لحاظ رتبه بندی از نظر آلایندگی، در بین مناطق 22 گانه تهران، وضعیت زرد و دارای آلایندگی متوسط است و بیشترین مزاحمت های صنفی مربوط به واحدهای خدمات خودرویی، نمایشگاهی و واحدهای صنفی میوه فروشی است که توسط کارشناسان اداره ساماندهی به طور مستمر مورد کنترل و بازبینی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته یادآور شد: در همين راستا اداره ساماندهي منطقه اقدام به شناسايي 67 واحد صنفی آلاینده در سطح منطقه و طرح در كميسيون بدوي بند 20، تشكيل پرونده و همچنين اجراي آراء (پلمپ) 87 واحد صنفي نموده است.

شهردار منطقه الزام واحدهاي صنفي ميوه فروشي به نصب شیشه میرال را برای جلوگیری از سدمعبر، آلودگی های زیست محیطی و حذف اغتشاشات بصری از دیگر اقدامات منطقه برشمرد و افزود: با اجراي طرح ضربتي و صدور اخطارهايه هاي لازم به واحدهای صنفی میوه فروشی برای نصب شيشه ميرال در سال گذشته 84درصد از واحدهای صنفی به این کار مبادرت کردند و مابقي نیز تا پايان سال جاري نسبت به نصب شیشه میرال اقدام می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار