رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان با اعلام کشف 15خودروی سرقت شده درتعطیلات نوروز، گفت: با تلاش ویژه ماموران انتظامی استان هر 15خودروی مسروقه درایام تعطیلات نوروزی کشف شدند.
کد خبر: ۲۲۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 27 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ محمد مهدی سلطان مهر در جمع خبرنگاران افزود: چهار هزار و 200مامور انتظامی در بخش های مختلف با  383 گشت خودرویی ، 202گشت موتوری و 500 پاس پیاده، تامین امنیت مسافران نوروزی را برعهده داشتند که با این حضور کاهش 16درصدی وقوع جرایم را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امسال در تعطیلات نوروزی سرقت موتور سیکلت که 26درصد سهم سرقت ها را تشکیل می داد 16درصد کاهش یافت . به گفته وی سرقت اموال داخل خودرو نیز با 17درصد کاهش و سایرسرقت ها نیز با 25درصد کاهش همراه بود.  

رییس پلیس پیشگیری استان با بیان اینکه فقط یک مورد سرقت به عنف را در این مدت داشتیم گفت: سرقت منزل نیز پنج درصد و سرقت مغازه نیز 17درصد کاهش داشت.

سلطانی مهر همچنین گفت: 71درصد سرقت ها در مرکز استان و 16درصد نیز درشهرستان میناب اتفاق افتاده است.

وی درادامه از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در فروردین امسال خبر داد وگفت: این سرقت به نتیجه نرسید و عوامل آن دستگیرشدند.

سلطانی مهر میزان چاقوکشی و شرارت در فرودین امسال را 11مورد اعلام کرد که 21درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس پیشگیری استان با بیان اینکه شهرک پیامبر اعظم با مشکلات عدیده ای درتامین امنیت روبرو است از اختلاف شهرداری و شرکت توزیع برق در تامین روشنایی معابرانتقاد کرد و گفت: امسال با توجه به رشد جمعیت دراین منطقه، 26فقره سرقت اتفاق افتاد در حالیکه سال گذشته 9فقره بود.

وی اضافه کرد: فقدان نگهبان درساختمانهای این شهرک  نیزباعث سوء استفاده سارقان شده است .

سلطانی مهردرپایان از سیر نزولی وقوع جرایم در سه سال اخیر خبرداد و گفت: هرمزگان درشمار استانهای نمونه و امن کشور است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار