کد خبر: ۲۱۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 26 April 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از افزایش 25 درصدی تعداد معتکفان در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به فضل الهی و در سایه نظام ولایی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران و نظام ولایت شاهد هستیم که جوانان و نوجوانان بیش از گذشته جذب فعالیت‌های معنوی و مذهبی می‌شوند.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی موجب شده که نسل جوان جذب فعالیت‌های اسلامی و دینی شوند و این از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: این شرایط در حالی است که در جهان امروز و حتی در کشورهای به ظاهر اسلامی، شاهد افزایش تهاجم فرهنگی و انحرافات اجتماعی هستیم.

مسعودی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم معنوی و مذهبی اعتکاف در مساجد سراسر کشور به ویژه استان البرز گفت: خوشبختانه امسال شاهد برگزاری به مراتب باشکوه‌تر این مراسم در مساجد استان البرز بودیم.

وی با اشاره به تعداد معتکفان در استان البرز گفت: امسال در مجموع 14 هزار و 888 نفر از شهروندان استان البرز در مساجد مختلف این استان مراسم اعتکاف را برگزار کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: این تعداد معتکف در 138 مسجد استان البرز مراسم معنوی و مذهبی اعتکاف را برگزار کرده و به مراتب مراسم امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شده است.

مسعودی بیان داشت: یکی از نکات جالب در مراسم اعتکاف امسال استان البرز افزایش 25 درصدی تعداد معتکفان در مقایسه با سال گذشته است که این امر نشان‌دهنده استقبال و اشتیاق بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دارد.

وی افزود: از مجموع 14 هزار و 888 معتکف استان البرز، 5 هزار و هفت نفر مردم و 9 هزار و 881 نفر زن بودند که این آمار نشان‌دهنده استقبال بیشتر بانوان محجبه و مؤمن استان البرز به شرکت در مراسم‌های معنوی و مذهبی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار