جمعی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق به همراه وزیر ورزش این کشور برای احقاق حق خود و میزبانی از تیم عربستان در کشور ایران، جلسه اضطراری تشکیل دادند.
کد خبر: ۲۱۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 26 April 2016
جمعی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق به همراه وزیر ورزش این کشور برای احقاق حق خود و میزبانی از تیم عربستان در کشور ایران، جلسه اضطراری تشکیل دادند.

به گزارش مهر، بعد از آنکه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند کشور عراق حق میزبانی از عربستان در کشور ایران را ندارد، جمعی از اهالی فوتبال و مسئولان فدراسیون عراق به همراه وزیر ورزش و دبیر کمیته المپیک این کشور جلسه ای را تشکیل دادند.

در این جلسه تاکید شد که رای فیفا علیه فدراسیون عراق ناعادلانه است و عراقی ها این حق را برای خود قائل هستند که به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند.

در بیانیه ای که بعد از این جلسه منتشر شده، آمده که این حق عراق است تا در زمین خود از تیمهای دیگر میزبانی کند و حالا که تصمیم بر انتخاب ایران به عنوان زمین بی طرف گرفته شده، باید به این تصمیم احترام گذاشته شود.

طبق اعلام سایت «الکاس» قطر، حاضران در جلسه از فدراسیون فوتبال عراق خواسته اند تا شکایتی را به دادگاه عالی ورزش برای رسیدگی به این موضوع و حتی برگزاری مسابقات تیم ملی این کشور در خاک عراق ارسال کند.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق: فقط در ایران بازی می‌کنیم


 عبدالخالق مسعود قبل از سفر به دوحه قطر برای حضور در مجمع اتحادیه فوتبال کشورهای عربی که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، گفت: ما بازی در ایران را انتخاب کردیم. در هیچ مکان دیگری به جز ایران بازی نخواهیم کرد. بازی های عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه در ایران برگزار می شود.

وی تاکید کرد: موضع ما مشخص است. آنها چه قبول کنند و چه قبول نکنند ما از موضع خود برای بازی در ایران کوتاه نخواهیم آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق در حالی این صحبتها را مطرح کرده است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده اند عراق حق میزبانی از عربستان را در کشور ایران ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار