شهردار منطقه 9 از مناسب سازی بوستان های سطح منطقه برای تردد معلولان خبر داد و گفت: این طرح بصورت ویژه در بوستان المهدی (عج) در حال انجام و در دیگر بوستان ها با پیشرفت 70 درصدی همراه شده است.
کد خبر: ۲۱۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 26 April 2016
حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: مناسب سازی بوستان ها در قالب اقدامات عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همسطح سازی دریچه ها و اختلاف سطح در پیاده رو و سواره رو ، ترمیم و مرمت آسیب های وارده بر کفپوش پیاده روها ، همسطح سازی و پیوستگی گذرگاه های عابر پیاده و بهسازی ایستگاه های سامانه اتوبوس های تندرو از جهت مناسب سازی جزو جمله آیتم هایی است که در این طرح اجرایی شد.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: علاوه بر این ، بوستان المهدی (عج) با مساحتی حدود 7 هکتار بعنوان بوستان ویژه منطقه جهت مناسب سازی در نظر گرفته و پس از احصا مشکلات موجود جهت استفاده معلولان ، نسبت به رفع آنها و بهسازی ورودی های شمالی این بوستان اقدام شد.

وی اذعان داشت: جمع آوری و رفع ، حذف زوائد فیزیکی معابر داخلی ، نصب سرویس های بهداشتی و آبخوری و هرس و کوتاه کردن شاخه های مزاحم در پیاده رو جزو اقداماتی بود که در بوستان المهدی (عج) بصورت ویژه و در دیگر بوستان ها پیگیری شد.

محسنی خاطرنشان کرد: همواره این شهرداری در راستای بهسازی و مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و جانبازان در این بخش از پایتخت طرح های مناسبی را در سالهای گذشته اجرایی کرده و این روند همچنان در اولویت اقدامات مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

به گفته وی جهت رفاه حال معلولان و جانبازان نسبت به شناسایی، نیازسنجی و امکان سنجی جهت استفاده راحت این بخش از اقشار جامعه از ساختمان های اداری موجود در سطح منطقه نیز اقدام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار