کد خبر: ۲۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 12 April 2015

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی ضمن تشکر از کارکنان انتظامی استان، برای حفظ امنیت و آرامش در طرح نوروزی گفت: خوشبختانه در عرصه تصادفات شاهد کاهش یک هزار و 200 نفری در سطح کشور بودیم که 10 درصد آن سهم این استان بوده است.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز، سردار محسن حسن‌خانی صبح امروز  در اولین مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان سال جدید را تبریک گفته و شهادت همکاران انتظامی در ایام عید در استان‌های کرمانشاه و خوزستان را به خانواده آنان تسلیت عرض کرده و برای آنان صبر جمیل از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

وی ضمن تشکر از کارکنان انتظامی استان، تلاش آنان در طرح‌های نوروزی 94 را قدر نهاده و تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف سال 93 را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و در عرصه تصادفات شاهد کاهش یک هزار و 200 نفری تلفات در سطح کشور بودیم که 10 درصد آن سهم این استان بوده است.

حسن‌خانی ادامه داد: در حوزه پیشگیری و مقابله در سال 93 و همچنین چهارشنبه آخر سال تلاش های خوبی صورت گرفت که امید است این موضوع در سال 94 نیز ادامه داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان آذربایجان‌شرقی انتصاب سردار مومنی را به عنوان جانشین ناجا تبریک گفته و اظهار کرد: با توجه به بیانات فرمانده ناجا در مراسم معارفه جانشین ناجا، موضوعات صیانت از کارکنان و رعایت نظم و انضباط در بین آنها در سرلوحه کار فرماندهان و مسئولان قرار گیرد.

وی یادآور شد: بحث صیانت از پرسنل به این معنی است که هر چه بیشتر در جهت حفظ اعضا تلاش کرده و تمام روزنه‌هایی که ممکن است خواسته و ناخواسته موجب انحراف آنها شود گرفته شود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انضباط در نیروی انتظامی نسبت به سایر نیروهای مسلح بهتر است در پایان اضافه کرد: لازم است بیش از این به موضوع انضباط در یگان‌ها توجه جدی شود و فرماندهان نیز موظف هستند رعایت نظم و انضباط را در یگان مربوطه به حد ایده‌آل برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار