کد خبر: ۲۱۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ 25 April 2016
به گزارش ایرنا، این منابع اعلام كردند 'دیوید سیت' 31 ساله افسر ارتش انگلیس، در سه مایل مانده به خط پایان این مسابقه كه در روز یكشنبه گذشته برگزار شد، دچار ایست قلبی شده و به‌رغم انتقال به بیمارستان 'سنت توماس' و مراقبت‌های پزشكی فوت كرده است.
شبكه اسكای نیوز در این مورد گزارش داد، دیوید سیت، در هنگ 29 توپخانه سلطنتی مستقر در پلیموث مستقر بوده و از جمله نظامیان انگلیسی است كه در افغانستان خدمت كرده است.
سی و ششمین مسابقه بین‌المللی دو ماراتن 2016 لندن، روز یكشنبه با حضور ده‌ها هزار دونده و در رشته‌های مختلف برگزار شد.
در بخش عمومی ماراتن 2016 لندن كه در خیابان‌های لندن برگزار شد، نیز نزدیك به 40 هزار دونده اعم از زن و مرد شركت كرده بودند كه یك ركورد شمرده می‌شود.
براساس اعلام متصدیان مسابقه دو ماراتن لندن، نزدیك به 40 هزار نفر در بخش غیرحرفه‌ای این مسابقه كه به مسافت 26 مایل (41.8 كیلومتر) در خیابان‌های مركزی لندن برگزار شد، ثبت ‌نام كرده بودند و گفته می‌شود بیش از 39 هزار نفر از آنها توانسته‌اند مسابقه را كامل كرده و به خط پایان كه در مجاور كاخ باكینگهام است، برسند.
براساس گزارش‌های منتشرشده در تاریخ مسابقه دو ماراتن لندن درمجموع 12 دونده جانشان را به دلایل مختلف ازجمله گرمای شدید هوا از دست‌داده‌اند.
آخرین بار ، در 2014 میلادی یكی از دونده‌های مسابقه ماراتن لندن به دلیل گرمای هوا و از دست دادن آب بدنش جانش را از دست داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار