کد خبر: ۲۱۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 24 April 2016


استاندار البرز گفت: به منظور شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از 28 کارگر نمونه و برتر استان البرز که در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و سوق دادن آنها به سمت رونق و توسعه بیشتر یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سال اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه در این راستا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز تشکیل شده است افزود: این ستاد هم اکنون با 270 مصوبه کار خود را آغاز کرده است که امیدواریم گامی مهم در جهت توسعه و رونق بیشتر واحدهای تولیدی محسوب شود.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان البرز 3500 واحدتولیدی و صنعتی دارد گفت: وجود این مراکز به عنوان یکی از مهمترین مزایای توسعه اقتصادی برای استان به شمار می‌رود و لازم تا مشکلات این بخش به خوبی برطرف شده تا شاهد فعالیت‌های گسترده بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی در این استان باشیم.

طهایی تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف ستاد تسهیل، ‌رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان داشت: با توجه به توافقات صورت گرفته و رفع تحریم‌ها شاهد حضور سرمایه‌گذاران بیشتری خواهیم بود که لازم است بسترهای حضور این افراد در استان البرز بیشتر شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: البته هم‌اکنون شاهد ورود هیأت‌های تجاری برای سرمایه‌گذاری در استان هستیم که امیدواریم همگی آنها به مرحله انعقاد قرارداد پیش برود.

طهایی در ادامه سخنان خود بر نقش مهم و تأثیرگذار کارگران در پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور تأکید کرد و گفت: باید با حل مشکلات کارگران و رفع دغدغه‌های آنان پویایی اقتصاد کشور را تضمین کنیم.

در این مراسم از 28 کارگر نمونه و برتر استان البرز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار